Translate

wtorek, 13 marca 2018

Wszystko zamknięte czyli " Lazy Sunday " ( leniwa niedziela )


Dzisiaj wybitnie nietypowa sytuacja  Wracajac do domu postanowilem sprawdzić Stan Wisły Zawichoście oraz z nudów ( zamknięte galerie ) podpalić jakies nieużytki  Jednak postać księdza i rybaka nad Wisłą przypomniała mi o tym co mówił Jezus "Pójdźcie za Mną, a sprawię, że się staniecie rybakami ludzi. I natychmiast zostawili sieci i poszli za Nim." Nawet nie zauważyłem ,ze starając się zrobić zdjęcie sam stałem sie ofiarą ,co widać na pierwszym zdjęciu  Musze przyznać ,ze fantastyczne ujęcie , brawo Krzysztof Siuś . Swoja drogą niesamowite spotkanie świata wirtualnego z rzeczywistością. Zacytuje też komentarz do tego zdjęcia  

Dziś nad Wisłą w Zawichoście. 

Wybacz mi Ojcze, bo zgrzeszyłem : - Pomimo zakazu handlu w niedzielę, zamiast iść do kościoła, na ryby poszedłem, 
- Ochronnego wymiaru karpia nie przestrzegałem
- Kiedy mi się szczupak z haczyka zerwał, przeklinałem.
- Kiedy wędkarz obok walczył z leszczem, to mu podbieraka swego nie dałem.
-ładne kobiety spacerujące po przyczółku, nachalnie zaczepiałem.

 a tak wyglądało to z mojej strony obiektywu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz