Translate

poniedziałek, 1 czerwca 2015

1 Czerwca


Our God is an awesome God
He reigns from heaven above
With wisdom, power, and love
Our God is an awesome God
Dwa lata temu Bóg się porzadnie wkurzuł na mnie ,że osobiście musiał zainterweniować. Miał juz mnie serdecznie dosc ale po ojcowsku kochał mnie dalej. Ja w pewnej chwili zwątpiłęm , zara zara cos jest nie tak , Ja przeciez twoj obrazek w aucie i w domu , krzyzyk na szyji a ty mnie takie numery , nawet biskupa znałem i z ksiedzem byłęm na ty smile emoticon Ale mnie nie znaleś odpowiedzial Bog szukałaś tam gdzie mnie nie było , wystarczyło kamien podnieśc albo zwyczajnie pogadać jak facet z facetem, wykrzyczeć się , poskarzyc , przeprosic i podziekować za kązdy dzien. Samemu i nie od swieta w niedziele ale stanąc na srodku drogi , na rynku w galeri czyw nocnym klubie bo Bog jest wszedzie. Co prawda dał mi wtedy w kośc niezle no ale jak nie miał wyjscia to chyba wiedział co robi , bo niektórych trzeba walnąć o glebe i zgiąć im kolano jezeli sami nie umieją . I dzieki mu za to i za wszystkich wspaniałych ludzi co stawia mi kazdego dnia na swojej drodze. Nie ma ludzi złych i niedobrych , są zagubieni , wiec pamietajmy ,że i ten cpun na dworcu co daje w żyłe , ten pijak na rogu , zlodziej co ci skubnoł fure , facet z dziarami czy dziwka stojaca na Marculach to też ludzie . Trzeba czasami tylko podać reke i nikogo nie skreślać bo wlasnie do takich przyszedl Jezus , Zycze wam pieknego wieczoru czy jeszcze dnia jak czytacie to w Stanach .

6 komentarzy:

  1. Chwała Bogu Jedynemu w Trójcy Prawdziwemu za Jego łaskę nad tobą. Jednak Bóg to nie żaden "facet" i pod kamieniem tez nie mieszka, takie smęty to z gnostycyzmu wypełzły. Nie jest też Bóg wszędzie i to z własnego wyboru, np. w piekle Go nie ma jak w i temu podobnych przybytkach. A co do tego: "ale jak nie miał wyjścia to chyba wiedział co robi , bo niektórych trzeba walnąć o glebę i zgiąć im kolano jeżeli sami nie umieją". Myślę ze wyjście Bóg zawsze ma :) (sic) ale jak się to "walnięcie o glebę" oraz siłowe zgięcie kolana" ma do powszechnie wyznawanego chyba i również przez ciebie złotego cielca o imieniu "wolna wola człowieka"? :) Albo rybki albo pipki jak powiedział Grzegorz VI Zamroczony. A całość powiedziałem ja, Vader, papież pierwszej klasy. Imprimatur, nihil obstat oraz is minimo eget mortalis, qui minimum cupit. Albuja i do tylu jak mówi ojciec rodzynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. SZOKUJĄCE POSELSTWO pewnego Lewity -

    https://www.youtube.com/watch?v=s7qGoXs6Rgs&feature=share

    OdpowiedzUsuń
  3. WARTO POSŁUCHAĆ: https://www.youtube.com/watch?v=UDJdG8Gg1WU&feature=youtu.be&list=PLi-hqut7WHnT_AEMN0XK4kvUsqwSfTnkf

    Pozdrawiam. Ziomek

    OdpowiedzUsuń