Translate

wtorek, 9 czerwca 2015

Zagubiłem się w lesie


Zagubiłem się w lesie kawał drogi od domu Chciałem przejść niezauważony, przemknąć po kryjomu Że nie wiem gdzie jestem, gdy pojąłem wreszcie Efekt jest taki, że zgubiłem się w lesiePolazłem w rejony, gdzie nikt o zdrowych zmysłach Nie chodzi nocą, ani nawet za dnia Nie ma co panikować, trzeba pomyśleć o tym, By najprędzej jak się da znaleźć drogę z powrotem


kazik staszewski a zgubiłęm się ja 

Wiecej w galeri zdjec , wystarczy kliknąć Urocze Miejsca


3 komentarze:

  1. Ja też...:

    "W życia wędrówce, na połowie czasu, Straciwszy z oczu szlak niemylnej drogi,
    W głębi ciemnego znalazłem się lasu."

    "Boska Komedia" , Dante Aligieri, Pieśn I, 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam się gubić w poezji :)

      Usuń