Translate

czwartek, 14 lipca 2016

Spotkanie z Nadia Sawczenko

.Spotkałem dzisiaj kobietę legendę , żołnierza , więzienia Putina .Nadie Szavchenko ( Sawczenko ) niedawno wymieniona za paru cennych jeńców rosyjskich . I pierwszy kraj jaki odwiedziła to Polska po to aby podziękować za wsparcie . Na początku tamowala emocje bo jak sama mówiła tak jej radzono aby nieświadomie nie robić szkód jednak pod koniec spotkania po jednym pytaniu juz była sobą ;taka jaką widzieliśmy z przekazów TV . I za to ją lubię i szanuje jej prosty , żołnierski, cięty język . Na koniec Nadia wstała położyła reke na piersi i powiedziała z serca ze powie to co niektórym przejść przez gardło nie mogło : Przepraszam Was Polacy .
Nie mówi po polsku ale nie potrzebuje tłumacza ,:jest bezkompromisowa i myślę że to tylko kwestia czasu kiedy będzie Prezydentem Ukrainy chyba że wcześniej ja załatwią . A ja mogłem z nią przez chwile porozmawiać , dostałem książkę ze specjalnym podziękowaniem za pomoc Ukraine i zaproszenie do Kijowa , z którego chętnie skorzystam

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz