Translate

sobota, 20 września 2014

Krakowski Skrzypek

Krakow , moje najpiekniejsze miasto na swiecie.  Chociaz sie w nim nie urodzilem. to miasto mojej mlodosci .Tyle jest wspomnien z tego miasta , z czasow studenckich  gdy sie z Malenczukiem sciepe na wino robilo , w Visa Via mozna bylo wypic drinka z Piotrem Skrzyneckim  , ubranym zawsze w swoj slomkowy kapelusz a potem wrocic polewaczka z  rynku do akademika. Nieraz marzylem bedac tutaj aby wstac z samego rana wziac ze soba ukochana osobe i przejsc sie na rynek zasnuty we mgle. Potem pojsc na Kazimierz   a dalej gdzie dusza poniesie .Stare zycie ktore ze mna umarlo tak jak te wszystkie wspomnienia oprocz jednego marzenia ale i to zasnulo sie mgla z krakowskich bloni 
Mialem tez kiedys marzenie aby sie oswiadczyc  pod pomnikiem Mickiewicza a potem zeby mi ten cyganski skrzypek z lat mojej mlodosci ( moze i ja tam stoje o go slucham na tym video) , ikona krakowskiego  zagral na moim weselu  . Marzenie sie prawie spelnilo, poznalem moja prawdziwa milosc ,   lecz niestety  przez moja glupote i bledy poprzedniego zycia  ktos inny zalozyl jej piersionek na reke  a  i   moj  skrzypek juz  dawno nie zyje


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz