Translate

wtorek, 2 września 2014

Islam nadchodzi , jest blisko

Musze sie przyznac ,ze do napisania tego postu sklonilo mnie do zdjecie , ktore zobaczylem na FB mojej znajomej. Przedstawia ono stoisku islamistow na "Polskim Festiwalu " w Hamtramck , miescie kiedys zamieszkalym w 80% procentach przez ludzi pochodzenia polskiego. Czasy sie zmieniaja , Hamtramck zmienia swoje oblicze . Wszyscy maja prawa glosic swoje poglady religijne , to prawda ale czy take samo stoisko byloby mozliwe w kraju pochodzenia tych ludzi , ktorzy sa na zdjeciu . Szczerze watpie , czekal by ich los dziennikarza , ktorego ucieto glowe a w najlepszym przypadku ukamieniowanie. Pewnie podniosa sie glosy ,ze nie jest to chrzescianskie ,ze powinnismy byc inni . Pewnie tak ale nie mozna pozwolic aby pod przykryciem szkol islamskich itp , dzialaly wylegarnie terrorystow . Wystarczy spojrzec co sie dzieje we Francji czy w Wielkiej Brytani , tam jest juz za pozno. Nie czuje sie dobrze gdy stoje obok osoby , ktora z zalozenia ma ,ze jestem niewierny w jego oczach i pewnie ta mi ise szanse " nawrocic " a jezeli tego nie zrobie utnie mi glowe. Moze to powyzsze zdanie napisalem na wyrost ale rok temu robilem material o tym miescie i gdy w publicznym miejscu na tzw szerokim Joe Campau ustawilem kamere aby nagrac ruch na ulicy z pobliskiej szkoly islamistow wyskoczyl immam i dal mi do zrozumienia ,ze nie zyczy sobie mojej obecnosci, czy mial cos do ukrycia ? Jestem tolerancyjny ale nie lubie hipokryzji , gdzie tlumy przybyszy z bliskiego wschodu ustawia sie po pomoc rzadowa, nie probujac podjac zadniej pracy , sorry pracujac w rodzinnych interesach za gotowke. Skad sie biora te tlumy mlodych ludzi wychodzacych z domow , kiedy z glosnikow w Hamtramck zabrzmi glos modlitwy . Czy Ci ludzie nigdzie nie pracuja ? Na koncu zobaczylem to wideo , ktore mnie przerazilo bo to czeka tez kraj w ktorym sie urodzilem , to wszystko co sie teraz dzieje a coraz bardziej wierze ,ze zyjemy w czasach apokalitycznych jest juz u naszych granic. allach jest wielki slychac juz na Ukrainie , gdzie walcza islamisci . Nie wiertzycie zobaczcie sami

5 komentarzy:

  1. chyba wiem co to za znajoma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Max ja tez to widze i zle sie dzieje nie tylko w USA.Bazuja na wolnej wypowiedzi slowa trzeba by wniesc poprawke do Konstytucji "z wyjatkiem spraw religijnych"

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pierwszy raz i nie ostatni, religia jest pretekstem do mordowania ludzi w celu osiągnięcia ... władzy.
    http://img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201302/1359921353_x25v98_600.jpg

    widmo

    OdpowiedzUsuń
  4. szczegolnie gdy miesza sie w to islam

    OdpowiedzUsuń