Translate

niedziela, 12 października 2014

Ukraina Update

Wczoraj miałem zaszczyt przedstawić mój projekt w Zborze Zielonoswiatkowym w Starachowicach. Dziekuje za ciepłe przyjęcie .Dostałem wsparcie i zapewnienie pomocy od braci i siostr. Mamy zapewnioną pomoc logistyczną a w tej chwili pracujemy nad zapewnieniem tymczasowego magazynu oraz mozliwośc zaangazowania w akcje lokalnego Banku Zywności . W tym tygodniu też rozpoczynam zakup towarów i zaczniemy szukać firmy przewozowej. Cieszę się ,że mam tutaj lokalne wsparcie i pomoc . Bracia  w wierze są tacy sami i tam w Stanach i  w Polsce , łaczy nas jedno wiara, wiara  w Wielkiego Boga , który jest Panem wszystkiego . Wkrótce nowy " update " może zaraz po moim wyjeżdzie do Lublina. Mam tez plan  aby udać się do Krakowa . W końcu "ruszamy z kopyta" . Pan otworzył wiele drzwi w ostatnich dniach i Chwała mu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz