Translate

wtorek, 14 października 2014

Wkrotce Ruszamy a fundusz na pomoc uchodzcom już się podwoił: Bóg jest Wielki

Polska przywitała mnie piękną pogodą. Nie tylko pogoda jest super jak na tą pore roku ale wszyscy ludzie są mi bardzo   życzliwi. Szczególne podziękowania dla miłych pań ze starachowickich urzedów. Naprawde uwierzcie mi w Polsce dużo sie ,zmieniło i to na plus . Mam nadzieje ,że po stronie ukrainskiej bedzie w miare podobnie, bądż co bądz to jedziemy tam aby im pomóc. Jutro ruszam do Lublina aby skoorygować plan działania odnośnie logistyki. Prawdopodobnie wszystkie rzeczy i ubrania zakupimy tutaj w Polsce a sucha żywnosc po stronie ukrainskiej , będzie łatwiej przekroczyć granice a  czas oczekiwania na Tiry to 2,5 dnia . Tak jak obiecałęm nakręcimy film dokumentalny z całej naszej akcji aby wszyscy mogli  w pewnym sensie brac udział w tym projekcie.
Pare dni temu dostałem niesamowity email od Pastora  Piotra Chojnackiego , który dalej dzielnie działa w Detroit  , najlepszy był jego poczatek , który tylko zwiastował dobre nowiny   cytuje " 
Max, 
Nie uwierzysz w to, co Ci teraz napiszę. Usiądź wygodnie w fotelu i przeczytaj ten e-mail kilka razy, zeby to moglo dobrze dotrzec do Ciebie. "


Dostalismy dodatkowe $10,000 , niewiarygodne ale jak Pastor Piotr  zapewniał dla Boga nie ma rzeczy niemozliwych . Tak bedzie i z transpotem z granica i moim bezpiecznym powrotem. Chyba ,że zostane na dłuzej :) . 

zobaczcie  tez kilka  zdjęc z obozu , który ze względu na zime  i brak ogrzewania oraz bliską odleglosc od terenu działań wojennych ) około 30 kilometrów ) przeniosł się w głab kraju do Dniprodzerzynska







1 komentarz: