Translate

sobota, 21 marca 2015

Oblicza Śmierci

Oblicza wojny , śmierć i tragedie. Pare dni temu w Tunezji zgineło dwoje Polaków. Rozumiem, tragedia dla rodzin i znajomych , wyjechali na wakacje i już ich nie ma wsród nas.Jednak to co robią media jest dla mnie conajmiej smieszne. Najpierw licytacja 7 , 2 4 jedna osoba., takie podgrzewanie emocji , prawie jak na aukcji.Nadęte miny ekspertów od smierc i ludzkich tragedi , ale czy są tacy ? Coz media robia tego czego oczekuja odbiorcy a oni potrzebuja chleba i igrzysk.
Codziennie dalej czy na Donbasie , czy na ulicach Detroit i w Polsce ginia ludzie , zmagajac sie z róznymi problemami . Maja jeszcze jeden problem sa mało medialni aby zwrócic im uwage. Ktos , którego los pozbawił wszystkiego i wyladował na ulicy, zapił czy zaćpał się na smierc nie zwróci uwagi na tego który umarł w blasku jupiterów i nagrywajacych telefonów komorkowych

13 komentarzy:

  1. A Ty Max zrobiles teraz to samo o czym piszesz z takim oburzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Epatujesz śmiercią krytykując epatowanie śmiercią...

      Usuń
    2. No i masz odpowiedx

      Usuń
    3. a w jaki inny sposob mam pokazac oblicze smierci , moze bardziej skutki wojny bo kazdy ma swoje pojecie o smierci i ja tez niz poprzez zdjecia . Amerykanie mowia i maja racje ze Zdjecie jest warte tysiac slow

      Usuń
    4. Masło maślane i dobrze namaślone... A jak mają to robić media of których rzekomo jesteś lepszy? Myśl trochę a nie nawijaj.

      Usuń
    5. a kto ci powiedzial ze jestem lepszy od mediow . Od kiedy teb blog to kanal medialny ? Proponuje wlaczyc tv , onet itp .tam bedziesz mial medialny przekaz

      Usuń
    6. a kto ci powiedzial ze jestem lepszy od mediow . Od kiedy teb blog to kanal medialny ? Proponuje wlaczyc tv , onet itp .tam bedziesz mial medialny przekaz

      Usuń
  3. Ty... powiedziałeś :). Np. tu: "Jednak to co robią media jest dla mnie conajmiej smieszne." Chyba że mówiłeś językami... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie po polsku :) Gdzie jest tu napisane ze jestem lepszy od mediow albo reprezentuje jakies media ??? Stwierdzilem fakt , moje subiektywne zdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli twoja subiektywna opinia jest już faktem? Coraz lepiej :) Uprawiasz dokładnie to samo co media które krytykujesz i właśnie to zauważył trafnie pierwszy Anonimowy a za nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak subiektywna , bo jest to moja opinia i nie narzucam jej nikomu i nie twierdze jak wielu Pastorow ,czy czytelnikow mojgo bloga ,ze ona jest tylko prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ściemniasz. To że subiektywna to oczywiste i nie o tym mówie. Nie ma "subiektywnych" faktów jak insynuowałeś wcześniej bo fakty są tylko obiektywne. I faktem jest to że robisz w tym post co zarzucasz mediom co byłoby pełną komedią gdyby nie temat.

      Usuń