Translate

środa, 11 marca 2015

R.I.P Zoomboy

Bedzie Cie Brakowac tutaj na moim blogu , bedzie brak twojej konstruktywnej krytyki i wielu komentarzy . Ciesze sie , ze udało ci sie zrealizować twoje marzenie : Rejs na Karaiby . Miałem byc częścią tego rejsu , mieliśmy płynąć razem , już nawet przygotowywaliśmy się do tego projektu . Instalowalismy automatycznego pilota na twoim yachcie a ja potem trenowałem zwroty i manewry na Lake Huron . Przeciez to było jeszcze parę miesięcy temu . Ja jednak posłuchałem głosu Pana i zaczołęm wypełniac jego zadanie. Ty wypłynołeś w swoi wymarzony rejs. Nikt chyba z nas twoich znajomych , przyjaciół i wrogów  nie spodziewał sie , ze będzie to ostatni twój rejs, R.I.P Ziggi   http://www.desmondfuneralhome.com/obituary/Zbigniew-Andrzej-Ejsmont/_/1489140

Ostatni Rejs 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz