Translate

piątek, 24 kwietnia 2015

Burzymy Schematy

Dzisiaj poczułem się znowu młody . Przyponiały mi sie mój ostatni dzień w mojej szkole w technikum Mechanicznym w Starachowicach , Dzisiaj miałem szczescie też być w Technikum też w Starachowicach i też uczestniczyć w takiej uroczystosci . Łezka sie w oko zakreciła gdy w pewnym momencie wokalista i jedna z absolwentek , poprostu  spontanicznie wybuchła płaczem.
Własnie tego potrzebujemy w życiu , w relacji z Bogiem , tej własnie spontanicznosci . Nie schematów  ale łamania norm . Własnie tego co zaczoł robic Todd White , zerwał z ideą faryzeuszy  jak to okresił w swoim artykule Marcel Ploszczynski  , redaktor  programu " Na Poodaszu ". Wyszedł spoza schematu jaki jest narzucany już nie tylko przez kosciól katolicki ale i tez przez niektóre kręgi protestanckie 

5 komentarzy:

  1. Problem w tym że dla was "schematem" tak bardzo krępującym i wiążacym jest właśnie i samo Słowo Boże które dawno już przestało was naprawdę kierować i trzymać na kursie. Dryft i "zrób to sam Bóg" jest to co zostało. Nie ważne jak i ile razy zaprzeczycie temu. Popularność guślarstwa a lá Todd White jest tego wyraźnym przykładem i niezbitym dowodem.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jezus mu rzekł: «Idź, TWOJA WIARA cię uzdrowiła». Natychmiast przejrzał i szedł za Nim drogą." Mk.10,52

    "Nie interesuje mnie w co wierzysz teraz."
    Todd White

    "Nie ma znaczenia w co wierzysz pozwól mi się modlić za ciebie..., nie jestem tutaj aby to zmienić, pozwól mi się tylko modlić"
    Todd White

    Cytaty z video: https://www.youtube.com/watch?v=sDFoJ1cJDxU

    Za każdym razem kiedy Chrystus dokonywał cudu uleczenia było to związane z wiara uleczonego w prawdziwego Boga w Osobie Chrystusa i z weryfikacja tej danej osobie wiary. Nie jest tak z Todd White który głosi coś diametralnie odmiennego. Powyzej w "imieniu Jezusa" mówił jak uleczył kapłankę satanizmu używając powyżej cytowanych slow wypowiedzianych przy tym "uzdrowieniu". A to wszystko w imieniu "Jezusa" w wersji White który to rzekomo nigdy nikogo nie potępił, a już szczególnie tych nie wierzących ale tylko ich "kochał" i "kochał" i "kochał".. jak wmawia ludziom na sali Todd White Jednak ten prawdziwy Jezus z Biblii nie zgadza się z tymi opowieściami obliczonych na łaskotanie świerzbiących uszu. Jeden z setek dowodów:

    "Węże, plemię żmijowe, jak wy możecie ujść potępienia w piekle?
    Mt. 23,33

    Oczywiście te rzeczy są widoczne tylko dla ludzi którzy traktują Słowo Boże poważnie a nie wybiorczo i na potrzeby taniej, emocjonalnej polemiki urągając wszystkim innym którzy nie maja ich emocjonalnego filtra opartego na ich doświadczeniach od "Faryzeuszy" jak robi to redaktor z niejakiego poddasza który wyzywa wierzących Biblii Chrześcijan od Faryzeuszy tak jakby on miał jakieś inne źródło rewelacji prawdy w jego subiektywnych i zmiennych doświadczeniach. Ślepy zachęca ślepych.

    OdpowiedzUsuń
  3. "W owym dniu wielu mi powie: Panie, Panie, czyż nie prorokowaliśmy w imieniu twoim i w imieniu twoim nie wypędzaliśmy demonów, i w imieniu twoim nie czyniliśmy wielu cudów? A wtedy im powiem: Nigdy was nie znałem. Idźcie precz ode mnie wy, którzy czynicie bezprawie." Mat. 7: 22-23

    Ziomek

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wielu z nas wierzy, że nadal pozostajemy grzesznikami, kiedy jesteśmy w Królestwie. To nie jest to co mówi Bóg. (..) To jest bardzo proste. Jesteś w Królestwie Bożym. Zostałeś wyrwany z Królestwa Ciemności i zostałeś przeniesiony do innego. I to oznacza, że byłeś grzesznikiem zbawionym przez łaskę, ale teraz jesteś święty w oczach swego Ojca, a krew Jezusa jest tak potężna, że nie tylko przebacza Twoje grzechy, ale także wyrzuca całkowicie je z Twojego życia, tak jak gdyby nigdy ich tam nie było. Jeśli tego nie zrozumiemy, nadal będziemy trwać w grzeszniej świadomości."
    Todd White

    znaczy Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm i znów Todd White wie "lepiej" i zupełnie w przeciwności do tego co jest w Bibli.

      " Nauka to zasługująca na wiarę i godna całkowitego uznania, że Chrystus Jezus przyszedł na świat zbawić grzeszników, spośród których ja jestem pierwszy."

      1 List do Tymoteusza 1:15

      "This saying is trustworthy and deserves full acceptance: “Christ Jesus came into the world to save sinners” – and I am the worst of them! "
      1 Timothy 1:15 NET

      Hmmm, kto ma racje? Mr.White czy Bóg Duch Święty słowami Apostoła Pawła? A propos Ducha Świętego i tego co z Nim wyrabiają cale denominacje: https://www.youtube.com/watch?v=5uWDbVrpPP8

      Usuń