Translate

środa, 8 lutego 2017

Ostatnie wiadomości od Karen Dunham



proszę włączyć napisy na wideo

Może parę słów wyjaśnienia dla tych , którzy czytają to po raz pierwszy. W 2016 roku wiosną podczas mojego pobytu w Jerozolimie , zgubiłem się w arabskiej części miasta . Błądząc po uliczkach  gdzie wokół z wieży imami , namawiali do modlitwy . Nagle  usłyszałem , znajomą melodie " How Great is Our God "  To była Karen , misjonarka o której kiedyś jeszcze mieszkając w Stanach Zjednoczonych czytałem.  Prowadziła działalność  charytatywną wśród Arabów , wspomagała chrześcijan na Bliskim Wschodzie i regularnie odwiedzała obozy dla uchodzców. Jednak nie wszystkim się to podobało. Jakoż , że miała pozwolenie na taką działalność od władz Izraela , traktowana była jak wróg przez islamistów. Dwa razy próbowano ją zabić , podkładając bomby pod samochód czy też wrzucając koktajle Mołodowa do jej mieszkania  a  kiedy ją poznałem w kwietniu " nieznani sprawcy " pobili ja do nieprzytomności i zostawili na schodach koscioła. Tylko dzięki łasce Boga przeżyła. Parę miesięcy temu cały ośrodek i kościół z którego prowadzone były akcję pomocowe , został przez islamistów zniszczony

1 komentarz:

  1. Wow. Co za budujące świadectwo.

    "Blessed be God, even the Father of our Lord Jesus Christ, the Father of mercies, and the God of all comfort, Which comforteth us in all our tribulation, that we may be able to comfort them which are in any affliction by the comfort wherewith we ourselves are comforted of God. For as the sufferings of Christ abound in us, so our consolation aboundeth through Christ."

    2 Corinthians 1:3-5 Geneva Bible

    OdpowiedzUsuń