Translate

środa, 23 kwietnia 2014

Islam Nadchodzi

Hamtramck ; kiedyś polska dzielnica 


Tak się zastanawiam co Imam robi w chrześcijańskim kościele? Wiele pytań i spostrzeżeń nasunęło mi się gdy zobaczyłem to video. Wydarzenie odbyło się w kościele upamiętniającym reformację w Spirze w Niemczech. Dla mieszkańców, budynek ten nie jest tylko miejscem kultu ale także szczególnym symbolem przemiany kraju i ich lokalnej tożsamości. Mimo tego, w listopadzie ubiegłego roku zorganizowano tam koncert w celu jednoczenia chrześcijan i muzułmanów, w repertuarze, którego był zaplanowany utwór „The Armed Man - Msza dla pokoju”, Karla Jenkinsa. W trakcie spotkania imam wezwał do modlitwy proklamując, że tylko Allah jest Bogiem. W tym momencie z balkonu kościoła poderwała się drobna posturą kobieta krzycząc, że „tylko Jezus jest Panem Niemiec,  Ja związuję to przekleństwo”!. Zwróciła się też do widowni, mówiąc, że to co się dzieje to kłamstwo a wyrażenie ”Allahu Akbar”, towarzyszy muzułmanom podczas mordowania ludzi. Ostatecznie, kobieta została wyrzucona z koncertu „dla pokoju”.


Dzisiaj przeczytałem na wielu profilach fejsbookowych moich znajomych ze " Świata", wyrazy oburzenia tym, na to co obecnie dzieje się w Syrii, gdzie masowo morduje się chrześcijan. Ukrzyżowano tam dwóch młodzieńców za to, że nie chcieli zmienić wiary na muzułmańską. Powiedziano im iż zgina tak jak ich Mistrz. Innym chrześcijanom obcinane są głowy i muzułmanie grają nimi w piłkę. 



12 komentarzy:

  1. Swiadkowie maja charakter sekty ze wzgledu na sposoby dzialania , wiec ich nie wybielaj. Zreszta to co wy robicie tez ma podobny charakter.

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia kołem się toczy.

    http://historia.wp.pl/title,Ludobojstwo-Ormian-zbrodnia-niepotepiona,wid,16557327,wiadomosc.html?ticaid=1129c1

    widmo

    OdpowiedzUsuń
  3. Widmo , dzieki za link. Jeszcze pare lat temu w Detroit przy autostradach mozna bylo zobaczyc wielkie bilboardy przypominajace o tej tragedi . Zastanawia mnie dlaczego znowu jest tak cicho na ten temat ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Cisza nastała.
    Dla równowagi - http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/muzulmanie-bronia-chrzescijan-relacja-polskich-misjonarzy,348814.html

    Są ludzie i LUDZIE.

    Pozdrawiam widmo

    OdpowiedzUsuń
  5. widmo czy mieszkasz w Polsce , jezeli moge zapytac?
    Jezeli tak czy muzulmanie sa faktycznie obecni tam ? Nie chodzi mi o arabow ale tych co staraja sie byc trendy jak corka mojej siostry z Polski lubi mowic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      W Polsce .. jeszcze :).
      Lubię ciszę i spokój, mieszkam z dala od ludzi, poza terenem wioski.
      W 2001r. zmarł mój poprzedni sąsiad (80lat) dopiero od 4 lat mam nowego sąsiada, następny 500m dalej, ale wszyscy swoi.
      W okolicy (15km) poza swoimi, kilkanaście rodzin Greko-Katolików, trochę Świadków Jehowych i ... rodzina Chinczyków.
      Ludzi trendy jak określa Twoja siostrzenica, całe szczęście jak na lekarstwo są to młodzi ludzie, mają w zasadzie wielkie mniemanie o sobie, traktują innych jak śmieci i raczej nie mają nic wspólnego z prawdziwymi muzułmanami. Zaszufladkował bym Ich raczej jako wyznawców mamony i mocnych łokci, a nie wyznawców bliżej nieokreślonych religii.
      W okolicznych ośrodkach zdrowia i szpitalach można spotkać lekarza - Palestyńczyka /ja go jeszcze nie widziałem - unikam szpitali, swoje "odleżałem" :)/.

      Pozdrawiam widmo

      Usuń
  6. @ Widmo
    A Ty do jakiej nalezysz religii?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak większość w Polsce rzymsko-kat.

    widmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz juz rozumie Twoj pogardliwy stosunek do innych religii.

      Usuń
    2. a co moze ma calowac Bibile tak jak to zrobil JP2 ???????. Czy to nie jest balwochwalstwo wedlug Ciebie anonimie z 24 maja
      jm

      Usuń
    3. Do @ Anonimowy24 maja 2014 14:49
      Bardzo mi przykro, że Cię rozczarowałem, za - jak to napisałeś pogardliwy stosunek do innych religii, ale jam człek grzeszny, oj ... bardo grzeszny.
      Wiesz z mojego punktu widzenia trudno jest mi oceniać samego siebie, więc będę wdzięczny jak przytoczysz moje wypowiedzi (czy też czyny) które Twoim zdaniem wskazują na mój pogardliwy stosunek do innych religii.

      Pozdrawiam bardzo grzeszne widmo

      Usuń

  8. Widzę,że się nie doczekam odpowiedzi od Anonima z 24 maja 2014 14:49.
    Szufladkowe OPR dostałem i cisza.

    pozdrawiam widmo

    OdpowiedzUsuń