Translate

piątek, 16 stycznia 2015

Dziekuje Wam za Pomoc , Przyszła na Czas.

Pozdrawiam serdecznie moich znajomych z Chicago . Wielkie dzieki za pomoc to dzieki Wam dokonczylismy reszte paczek jakie nam zabrakły. Na tym polega Chrzescijanstwo , własnie na tym.
Przecież nie znalismy sie tak dobrze poznalismy sie na Zlocie Rodzin Chrześcijanskich w Pensylwani w zeszłym roku . Z innych Stanów , z innych miast , z innych denominacji ale łaczy nas jedno. Nie raz powtarzałęm ,że jestem tylko jednym z ogniw , takim małym trybikiem a wszyscy razem mozemy robic wielkie rzeczy.

8 komentarzy:

  1. Brawo dla Was za pomoc , paczki juz prawie gotowe

    B

    OdpowiedzUsuń

  2. Cześć Max!
    Piszesz:
    //Nie raz powtarzałęm ,że jestem tylko jednym z ogniw , takim małym trybikiem a wszyscy razem mozemy robic wielkie rzeczy.//
    "Róbta co chceta"
    Przyszło mi na myśl gdy przeczytałem to zdanie na końcu Twojego postu.

    Max mówisz już prawie jak Jurek Owsiak!
    Czy to wpływ Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?


    Pozdrawiam
    Nowy z krytykownwgo przez Pastora Forum Detroit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy a ja się zastanawiam czy Jarek jest podróbką jak Owsiak czy też jest pomału wyciągany ze świata?

      Usuń
    2. wyciagany ze świata czy wciagany do swiata :)

      Usuń
    3. Nie ze świata bo zastanawiam się czy ty jesteś naprawdę narodzony na nowo czy dopiero będziesz, jeśli będziesz.

      Usuń
    4. a konkretnie jakie masz zarzuty :)

      Usuń
    5. Max mam nadzieję, że nie będziesz jak Owsiak!
      Dla tych co chcą uzupełnić wiedzę o Owsiaku - http://kontrowersje.net/foto/uzasadnie3.pdf

      widmo

      Usuń
  3. nie żaden wpływ , poprostu wiem ,że sam nie moge zdziałać za wiele. I to nie jest moja osobista misja Tyle

    OdpowiedzUsuń