Translate

piątek, 23 stycznia 2015

Update

3 komentarze:

  1. Max, mam do Ciebie pytanie...

    http://forumdetroit.com/viewtopic.php?pid=42247#p42247

    Brat Zoom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoj post wyjasnia doskonale dlaczego nie pisze na forum Detroit. Wiesz doskonale ,ze po wyswietleniu filmu na yotube , wszystkie nastepne to sugestie google ( wiesz o tym ,ze youtube juz dawno zostalo wykupione przez google.) Po slowach kluczowym jakie sa wpisane w temacie filmu lub tytylue google generuje automatycznie nastepne videa jakie moga coe zainteresowac w tym temacie. Ty automatycznie sugerujesz wszystkim ,ze to niby moja opinia lub moje videa bo tak mozna to odebrac. jest to czysta manipulacja a nieswiadoma osoba moze tak pomyslesc wiec jest to oczernianie mnie i mojej osoby. A tak dla informacji dotarlismy do ttej drugiej strony , tak jak chciales , zdjec z rosjanami ci nie pokaze bo mi zabrali karty pamieci ale to ci powinno wystarczyc, niedlugo puszcze wywiad jak druha strona nie lubi Ukraincow wiec dla rownowagi bedziesz mial obie strony. Mnie to wisi po przyjechalem pomagac ludzia i mnie ich narodowosc nie interesuje.

      Usuń
    2. In war, truth is the first casualty.
      - Aeschylus

      Usuń