Translate

sobota, 22 lutego 2014

4 Grudzien 2013

I Just got in. Dostałem swój prezent na Christmas. Te Swieta przyszły o dużo za wczesnie . Nie mam żalu Boże do Ciebie . Tak chciałes ale modle sie do Ciebie . Tak chciałes , modle sie do Ciebie daj mi siły , pozwól mi przetrwac ten straszny czas. Własnie zrobiłem swój pierwszy wiezienny "trade" słodkiego batona z Armii Zbawienia na zeszyt A4 , tak abym mógl pisać . Pisanie pozwala wytrwać i czuje że moge z kim¶ porozmawiać . Starsznie  się boje ,że się psychicznie załamie.

2 komentarze:

  1. Hej Max!
    Napisałeś takie słowa:
    „ Nie mam żalu Boże do Ciebie . Tak chciałes ale modle sie do Ciebie . Tak chciałes , modle sie do Ciebie daj mi siły”

    Czy uważasz że Bóg jest odpowiedzialny za wszystkie nasze czyny?
    W ten sposób oskarżasz Boga o całe zło jakie się dzieje.
    Czy to jest rozsądne obarczać Boga za nasze postępowanie?

    Pomyśl o tym.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym momencie za bardzo nie myslalem . Pisalem co mialem na sercu. Teraz przepisuje to na internetowe kartki i staram sie nic nie zmieniac , oprocz bledow , jezeli je wylapie ( sorry za czcionki ) Nie obarczałem Boga za to co sie stało , mialem w glowie,ze musi byc jakis jego plan w tym co sie stalo . Co sie pozniej okazalo ,ze tak bylo.
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za wszystkie uwagi

    OdpowiedzUsuń