Translate

środa, 5 marca 2014

Grudzien 14


Nic nie pisałem od paru dni. Staram się rozplanować  czas aby leciał jak najszybciej. Od paru dni moja sytuacja zmieniła się diametralnie. Modliłem się  o siłę i wytrwanie  w tym  trudnym czasie. Mogę tak śmiało powiedzieć, że mój sposób rozmowy z Panem   przeszedł  na wyższy poziom. Nie tylko dziękuje przez modlitwę, proszę o łaski dla innych i dla siebie, modlę się tak jak uczył Jezus: swoimi słowami. Nawet ostatnio przeszedłem na osobista relacje i pozwoliłem sobie zażartować. Parę dni temu wspominałem o swoim psie i, że szkoda że nie mam przy sobie takiego wiernego przyjaciela. Bóg mnie wysłuchał :).  Już  na następny dzień  zostałem wyznaczony  do pracy w schronisku dla psów. Najlepsza  fucha w " Joint". Tylko 4 osoby, na ponad 500 znajdujących się tutaj, maja ten zaszczyt i przeważnie trzeba się czymś na to zasłużyć  oraz wyczekać swoja kolejkę. A ja proszę, już po tygodniu. Dodam jeszcze, że dzięki temu zaprzestaną mi wysyłać  rachunki za każdy dzień pobytu tutaj, chyba $72 za dzień. Niestety, dalej jest potwornie zimno w nocy i spać się  praktycznie nie da. Na dodatek chyba mam pchły po tych psach :). Swędzi mnie wszystko. Nie rozumiem kompletnie jak można w takich warunkach trzymać ludzi? Czy to jest jakaś nowa  metoda resocjalizacji? Chyba stosowali ja kiedyś Rosjanie ale bez efektów. Jedyne w miarę ciepłe miejsce jest pod schodami na  głównym wybiegu ale to tylko chwila bo według przepisow nie wolno tam przebywać.

8 komentarzy:

  1. I dziwisz się, że zafundowali Ci takie wakacje.
    72 $ / dzień razy 500 owieczek to daje 36000$ / dzień razy 365 dni w roku, to mamy 13 milionów. Ciekawe ile z tej kwoty wraca do sędziów jako płaca?
    No cóż powiedzenie "dajcie mi człowieka, a paragraf znajdę" najlepiej tu pasuje.
    Pozdrawiam widmo

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wam takiej hameryki . kasa kasa kasa

    OdpowiedzUsuń
  3. A co jest kiedy nie zapłacisz tych pieniędzy? Czy trafiasz ponownie na wczasy?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma sie co dziwic w Ameryce jest najwieksze skupisko prawnikow w przeliczeniu do zaludnienia. Trzeba napedzac maszyne gdzie jest to panstwo tak walczace o prawa czlowieka a trzymajace nie skazanych ludzi w drakonskich warunkach , pisze tu o pewnym szeryfie z Arizony soprobuje znalkesc link oraz do wiezniow trzymanych w bazach wojskowych oraz takze niestety w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie osobiście to prawo, które tu obowiązuje bardziej się podoba od tego, którego prawie nie ma w Polsce.
    A dla tych wszystkich, którzy mają watpliwości przytaczam ten fragment Pisma:
    "Niech każda dusza będzie podporządkowana władzom zwierzchnim, bo nie ma władzy, jak tylko za sprawą Boga; istniejące władze zajmują swe względne pozycje za sprawą Boga.  Dlatego ten, kto się sprzeciwia władzy, przeciwstawił się porządkowi Bożemu, ci zaś, którzy się mu przeciwstawili, ściągną na siebie wyrok. Albowiem rządzący są postrachem nie dla uczynku dobrego, lecz dla złego. Chcesz więc nie bać się władzy? Czyń dobrze, a będziesz miał od niej pochwałę; bo jest ona tobie sługą Bożym dla twojego dobra. Ale jeśli czynisz coś złego, to się bój: bo nie na darmo nosi miecz; jest bowiem sługą Bożym, mścicielem dla wywarcia srogiego gniewu na dopuszczającym się zła". Rzymian 13:1-4.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Nowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy podobaly by ci sie prawo takie jakie bylo za komuny w ZSRR i czy tez bys je przestrzegal albo takie jakie obowiazuje w Arabi Saudyjskiej

      Usuń
    2. Skąd wiesz jakie było prawo w ZSRR?
      ....................
      I jeżeli było złe to nieprzestrzeganie tego prawa mogłoby coś zmienić we fragmencie prztoczonym powyżej?
      Należy się zastanowić nad takim fragmentem:
      ""Wówczas wezwali ich i przykazali im, żeby się nigdzie nie wypowiadali ani nie nauczali z powoływaniem się na imię Jezusa. Ale Piotr i Jan, odpowiadając, rzekli do nich: „Czy to jest prawe w oczach Bożych słuchać raczej was niż Boga, osądźcie sami. My jednak nie możemy przestać mówić o tym, cośmy widzieli i słyszeli” Dzieje Ap. 4: 18-20.

      Ta zasada nie wyklucza powyższej z Listu do Rzymian 13: 1-4.
      .........................
      Prawo ustalają ludzie i w zależności od kraju i okoliczności jest zmienne.
      Zasady, które ustalił Bóg nie podlegają takim zmianom.
      .................
      /czy podobaly by ci sie prawo takie (.....) i czy tez bys je przestrzegal//?

      A jakia jest inna możliwość biorąc pod uwagę Rzymian 13: 1-4?
      Co postawić na pierwszym miejscu?
      Polecenie Boga, czy prawo ludzkie?

      ................
      Nowy

      Usuń
  6. za wikipedia
    "Według danych z grudnia 2008 amerykański system penitencjarny przetrzymuje 2 310 984 osób, co rocznie kosztuje ok. 60 miliardów dolarów. Pieniądze te generują duże zyski przede wszystkim trzem firmom: Corrections Corporation of America, GEO Group i Cornell Companies. Przykładowo Corrections Corporation of America zwiększyła w roku 2008 zysk o około 300 milionów dolarów do sumy 1,6 miliarda."

    widmo

    OdpowiedzUsuń