Translate

piątek, 14 marca 2014

Los sie Musi Odmienić!


Za oknem znowu zima, już się wiosny doczekać nie mogę, tak właśnie wygląda życie w stanie Michigan i pewnie za parę dni będzie z 70 stopni  Fahrenheita  czyli około 21 Celsjusza. Wraz z wiosna przyjdą nowe   nadzieje i  plany na przyszłość.
Wiem, że będzie lepiej bo " With God All Things are Possible". Do głowy przychodzi mi  znowu tekst Kazika Staszewskiego.
Los się musi odmienić 
Moje Mazury, ten kraj to cud 
Ale chleba potrzeba i szczęścia łut 
Będę szukała go gdzie bądź 
Na fortuny rumaka wsiądź! 
Bo ideały, które się ma 
To jak kapitał, wielka gra
Spełnienie moje pracowitością 
Pracą i uczciwością 
Wierzę, że szczyty co zdobyte 
Choć dusze nasze takie niemyte
Obchodzę przeszkody wrodzonym swoim sprytem i solidnością 
Los się musi odmienić 
                                      

Wiosna 2013 była fatalna wtedy wszystko się zaczęło psuć, a potem poszło jak lawina. Jedyny przyjemny okres poprzedniego roku nie licząc oczywiście mojego czasu " Nowo Narodzenia " to  miesiąc jaki spędziłem mieszkając na łódce. Takiej jak na Mazurach. Byłem prawie samowystarczalny rano wypływałem na ryby później paliłem ognisko i dużo myślałem ale nic z tego nie wynikało była pustka. Żal za straconym życiem. Ciągłe rozmyślanie gdzie był błąd, co by było gdyby los się potoczył inaczej. Ciągłe pytania bez odpowiedzi. W myślach pewne decyzje z przeszłości i zastanawiałem się jak potoczyło by się życie dalej. Jednym słowem stałem w miejscu, myśląc o przeszłości.  Nie wiedziałem jeszcze wtedy o 2 liście do Koryntian 5:17 ' Tak więc. Jeśli ktoś jest w Chrystusie nowym jest stworzeniem: stare przeminęło. Oto wszystko stało się nowe". Chciałem być inny ale nie znałem drogi nie wiedziałem, że nowe narodzenie rozgrywa się w sercu, we wnętrzu człowieka, w jego duchu. To przyszło później. Wtedy zrozumiałem, że kluczowym słowem w tym procesie jest w Chrystusie a kiedy jestem w Chrystusie to, co "było", przestaje mieć znaczenie, nie jest istotne przestaje mieć zastosowanie już na zawsze.  Stajesz się nowym stworzeniem, gdyż Boże życie zamieszkało w tobie. Bóg otworzył mi oczy, bym zobaczył coś znacznie większego od siebie samego. To „coś” przetrwa pojedyncze życie ludzkie. Warto dla tego żyć! Napisze jeszcze o tym później. 
Dlaczego właśnie teraz o tym piszę?  Mój google + account zrobił mi miła niespodziankę, która z wiadomych przyczyn odkryłem dopiero teraz. Otóż, zrobił mi krótkie video z wybranych zdjęć  z mojej komórki, które automatycznie kopiował na moje konto. Chyba kiedyś ustawiłem to w tzw. settings, lecz zupełnie  o tym zapomniałem. I proszę   pół roku, zmieścili, w jednej minucie. Od momentu zamieszkania nad woda  i potem dalej gdzie widać tych wspaniałych ludzi, którzy stanęli na mojej drodze, pamiętajcie, że nie jestem autorem tego video i z 1000 zdjęć, te właśnie wybrał komputer. Dziwne trochę :)


Note for my Canadian-Polish " Friend " : picture with replica gun made on 6/24/2013  for your record :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz