Translate

niedziela, 14 grudnia 2014

Chwalmy Pana i Dziekujmy Mu

O give thanks to the LORD, for He is good; For His lovingkindness is everlasting. 1 Chronicles‬ ‭16‬:‭34‬

Chwalcie Pana, bo dobry, 

bo na wieki Jego łaskawość. 





Nigdy nie wyklejalem ścian swojego pokoju zdjęciami tzw idoli i gwiazd . Zawsze nawet przed moim nawróceniem byli dla mnie tylko ludzmi. Patrze teraz ze zgroszeniem , czy to w Polsce czy w Stanach jak ci celebryci zapraszani sa do telewzji , do radia i traktuje sie ich jako wyrocznie lub ekspertów w każdej dziedzinie zycia. Pyta sie ich o opinie i radę a przecież to sami ludzie wykreowali ich na ten piedestał , trudno mi to zrozumieć. Jednym z nielicznych normalnych jest moj znajomy footbolista  Benjamin Watson z New Orleans Saints. , który po kazdym dobrym zagraniu dziękuje panu ,za swój dar . Czasami wydej mi sie że robie to zbyt rzadko a skupiam sie na prosbach i skargach a nawet jestem rozzalony , gdy odpowiedż nie przychodzi zbyt szybko lub też coś nie jest po mojej mysli . Czas chyba wiecej dziekować bo jest za co , przynajmniej w moim przypadku :)

3 komentarze:

  1. Bardzo cIekawy blog, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. „Za wszystko dziękujcie; taka jest bowiem wola Boża w Chrystusie Jezusie względem was” (I Tesaloniczan 5:18). To przykazanie jest zapewnieniem, że nawet to, co wydaje się działać przeciwko nam, jest dla naszego dobra.
    „Śpiewajcie mu, grajcie mu,
    opowiadajcie o wszystkich cudach jego!
    Chlubcie się imieniem jego świętym,
    niech raduje się serce szukających Pana!” (Psalm 105:2.3).
    „Napoił bowiem duszę pragnącego,
    a duszę głodnego napełnił dobrem!
    Siedzieli w ciemności i mroku,
    związani nędzą i żelazem. (...)
    I wołali do Pana w swej niedoli,
    a On wybawił ich z utrapienia.
    Wyprowadził ich z ciemności i z mroku,
    a więzy ich rozerwał.
    Niechaj wysławiają Pana za łaskę jego
    i za cuda jego dla synów ludzkich” (Psalm 107:9 -15).
    „Czemu rozpaczasz, duszo moja,
    i czemu drżysz we mnie?
    Ufaj Bogu, gdyż jeszcze sławić go będę:
    On jest zbawieniem moim i Bogiem moim” (Psalm 42:12)

    OdpowiedzUsuń