Translate

czwartek, 18 grudnia 2014

Nasz Pan Znowu ma Plan dla Mnie i Chwałą mu Za to

Jeszcze pare godzin temu pisałem o tym ,że trzeba juz ruszać ale nie wiedziałem , ze odpowiedz przyjdzie az tak szybko . Piszac poprzedni post rozmawiałęm z Panem proszac o odpowiedz i oferując mu moją gotowosc. Bóg jest Wielki nie dał mi długo czekać . Nasz nowy projekt , bo kto czuje się na siłach i ma ochote mi pomóc jest członkiem tego planu , bez wzgledu czy jest Polakiem , Amerykaninem ,Chinczykiem , protestantem czy katolikiem. Zaczynam zaraz bo wiem , że wszystko co jest robione pod natchnieniem Ducha Swietego nie wymaga jakis wikeszych przemysleń gdyz on jest głownym organizatorem i pomocnikiem . Tak w skrócie ruszam zaraz po Nowym Roku na Wschodnie tereny Ukrainy , tym razem robimy paczki dla dzieci na Swieta , dlaczego po Nowym Roku , dlatego , ze obchodzone sa one 7 Stycznia i prosze nie zaczynajcie dyskusji o prawidłowosci tej daty :) nie jest to teraz istotne. W Polsce zbieramy drobne upominki dla dzieci a dzieci maluja obrazki i pisza listy , moga też robic jakies ozdoby. Tu chodzi o to aby pokazac ,że jest ktos kto mysli o tych co potrzebuja , o tych co nie maja Swiat lub gorzej nie maja rodziców lub bliskich. W stamach raczej tylko listy i bardzo drobne przedmioty. Kto chce moze nas wesprzeć przez konto podane na stronie lub dam namiary przez email , kontak ze mna maciszek59@gmail.com lub 48 79 30 30 230 . Ruszam najpierw do Kijowa , tam kupujemy reszte upomników dla naszej akcji i zywnośc dla kuchni ulicznych dla Doniecka. W drodze do Berdynska zostawiamy prezenty dla Doniecka w Miescie Pokoju , jezeli jednak dostaniemy gwarancje od Rosjan wjezdamy do miasta . Potem nad morze Azowskie , tam spotkanie z dziecimi w obozach i rozdajemy reszte przezentow. Pamietajcie liczy się fakt ,że ktos jedzie personalnie jest to ogromne wazne dla tych ludzi . Nikt nam tez nie zarzuci że pomoc trafi nie wiadomo gdzie , trafi to wszystkich bez wzgledu na narodowosc i przekonania. W miedzyczasie dowiedziałem się , że rozmowy ze Rosjanie są skłonni wpuscic mnie i jeszcze jedna osobe od strony Rosyjskiej Federacji z pomocą i jednocześnie nagrac materiał , byłoby to cos niespotykanego . Osoba w St Petersburgu , która koordynuje ten projekt wprost zapytała mnie czy sie nie boje czy na pewno chće się tego podjąc ? No cóż głupie pytanie z Bogiem Wszystko jest mozliwe

61 komentarzy:

  1. ""Piszac poprzedni post rozmawiałęm z Panem proszac o odpowiedz i oferując mu moją gotowosc. Bóg jest Wielki nie dał mi długo czekać .(...)""
    Max.
    Napisz kiedyś o tym jak rozmawiasz z 'Panem' co Ty mówisz i w jaki sposób 'Pan' ci odpowiada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisze z mila checia , musze tylko spedzic na tym wiecej czasu. Wiem jednak,ze sie nie myle. Przykładem niech będzie ostatnia Misja ta " szalona" gdy wysłal mnie z Detroit nad Morze Azowskie ' gdy powiedział , ze wszystkie mury runa i przeszkody. Jego interwencje były w kazdej potrzebie tak ze nam az dech zapierało

      Usuń
    2. Istnieją wręcz niezliczone doniesienia o wiadomościach otrzymywanych z dziedziny duchowej.
      Ale skąd tak naprawdę pochodzą takie informacje?
      Biblia nas ostrzega, że „i sam Szatan podszywa się pod anioła światłości. Jego wysłannikom nietrudno więc podszywać się pod posłańców dobra” (2 Koryntian 11:14, 15, The New English Bible).
      I rzeczywiście — aby skuteczniej zwodzić i oszukiwać ludzi, demony (czyli zbuntowani aniołowie) nawiązują kontakt z żywymi, udając czasem, że chcą im pomóc.
      Czy się czasem nad tym zastanawiałeś Max?
      Jak można rozróżnić prawdziwą pomoc od tej pozornej?

      Usuń
    3. "Jak można rozróżnić prawdziwą pomoc od tej pozornej?"

      Po tym czy w jej rezultacie Imię Jednego Boga w Osobie Ojca i Syna i Ducha oraz Jego Ewangeli zadość uczynienia we krwi Jedynego Perfekcyjnego Baranka Bożego Pana Chwały Jezusa Chrystusa jest wywyższine czy też pogardzone.

      Usuń
    4. Jakie jest Imie Jednego Boga?

      Usuń
    5. Nie przedstawil sie , i sie go nie pytalem :) Diabel zna jego imie i co z tego ?
      Czy znajac jego prawdziwe imie tracac czas na dysputy i klotnie staje sie przez to chrzescijaninem ?

      Usuń
    6. "Jakie jest Imie Jednego Boga?"

      אֶהְיֶה אֲשֶׁר אֶהְיֶה
      EHYEH - ASHER - EHYEH
      Exodus 3:14

      Usuń
    7. ""Jakie jest Imie Jednego Boga?"

      ἐγὼ εἰμί
      EGO EIMI
      Jana 8:58

      Usuń
    8. Nie jestem pewny czy masz racje.
      Moze przeczytaj Wyjscie 34-14


      Nie będziesz czcił żadnego innego boga, bo Jahwe ma również imię "Zazdrosny". Jahwe jest Bogiem zazdrości.
      Wyjscia 34-14. BWP.

      Czy ‘Zazdrosny’ to imie Boga?

      Usuń
    9. "Czy ‘Zazdrosny’ to imie Boga?"

      Oprócz właściwego rozumienia kontekstu, myśli autorskiej oraz gatunku literatury czytanego tekstu absolutnie ważne jest zrozumienie czy tekst jest opisujący (descriptive) czy tez nakazujący (prescriptive).. W Księdze Wyjścia 34:14 użycie "imienia" jest opisujące w sensie charakteru Boga natomiast w Księdze Wyjścia 3:14 "אֶהְיֶה אֲשֶׁר אֶהְיֶה" - EHYEH - ASHER - EHYEH jest jednocześnie i opisujące i.e. istotę wieczności Boga i nakazujące w odpowiedzi na pytanie Mojżesza w 3:13 odnośnie jakie jest imię Boga tzn. "JESTEM, KTÓRY JESTEM" -"אֶהְיֶה אֲשֶׁר אֶהְיֶה" - EHYEH - ASHER -. Chrystus używa dokładnie tego samego imienia wobec siebie poniżej oraz w wielu innych miejscach:


      " Wówczas Jezus odpowiedział: Ręczę i zapewniam, zanim powstał Abraham, JA J E S T E M"

      ~Jana 8:58


      SDG

      Usuń
    10. Wydaje mi sie, że w ten sposób właśnie usiłuje się łączyć to wyrażenie z wypowiedzią w Wyjścia 3:14 i Ty tak je łączysz.

      Weźmy na to przykład Elżbiety, która mówi takie słowa
      Skądże mi to [szczęście], że oto sama Matka Pana mojego przychodzi do mnie?Łukasz 1-43 BWP.

      Czy ta wypiedź sama w sobie nie świadczy o tym że Jezus istniał przed Abrahamem?

      I czy wypowiedź Jezusa, którą przytaczasz nie stwierdza tylko i wyłącznie tego że Jezus był, istniał przed Abrahamemem?
      Że już był przed Abrahamem?
      Jezus mówił też ‘Ja jestem drogą: Ja jestem drogą, prawdą i życiem. Jana 14-6.
      Ja jestem to nie jest w/g tych fragmentów biblijnych imię Boga.
      Dziwię się dlaczego omijasz szerokim łukiem wymienione w Bibli imię Jahwe?

      Czy to imię nie jest zgodne z twoim zrozumieniem Bibli?
      Często je tam spotykamy wymieniane w róznych formach np. tetragramu JHWH lub Jahwe, Jehwa czy Jehowa.

      Usuń
    11. Ps. Jezeli jestes niezaleznym badaczem Bibli nie możesz świadomie ignorować tych tekstów gdzie ta nazwa Boga występuje.


      Jeżeli.......

      Usuń
    12. "Dziwię się dlaczego omijasz szerokim łukiem wymienione w Bibli imię Jahwe?"

      Niczego nie omijam... :) A w Bibli NIE MA imienia "Jahwe" , "Jehwa" , "Jehowa" etc. Jest natomiast YHVH ktory jest skrotem ktorego NIKT nie wie jak wymawiac. Nikt i to on ponad 2500 lat jesli nie wiecej. Jesli tedy ktos ci mowi o "Jahwe" czy o "Jehowie" mowi ci o falszywym imieniu i produkcji ludzkiej.

      Tak Jezus jako Syn Bozy istnial od zawsze i nigdy nie mial poczatku.

      Usuń
    13. Mylisz sie piszac te slowa:

      //Tak Jezus jako Syn Bozy istnial od zawsze i nigdy nie mial poczatku.//

      W Bibli mozemy przeczytac:
      Aniołowi Kościoła w Laodycei napisz tak: To mówi Amen, świadek wierny i prawdomówny, Ten, który jest Początkiem stworzenia Bożego. Apokalipsa 3;14 BWP.

      ‘Ten, który jest Początkiem stworzenia Bożego’

      Usuń
    14. "‘Ten, który jest Początkiem stworzenia Bożego’"

      Tutaj chodzi o poczatek stworzenia w Chrystusie ktory jest STWORCA wszystkiego bo jest Bogiem co jest zgodne z caloscia Bibli jak np. tutaj a czego ofiary indoktrynacji Straznicy rowniez nie rozumieja:

      "Chrystus jest obrazem [widzialnym] Boga niewidzialnego, jest pierworodnym w stosunku do wszelkiego stworzenia, gdyż w Nim zostało stworzone wszystko: i to, co w niebie, i to, co na ziemi; i to, co widzialne, i to, co niewi-dzialne; i Trony, i Panowania, i Zwierzchności, i Władze. Bóg stworzył wszystko przez Niego i dla Niego. On zaś sam istniał, nim cokol-wiek zaistniało, i wszystko w Nim ma swoje istnienie."

      Kolosan 1:15-17

      Tlumaczenia angielskie sa duzo bardziej precyzyjne od tlumaczen polskich, odcyfruj to jak cie oszukano wlasnie w nich:

      Revelation 3:14

      NET© To the Church in Laodicea 3:14 “To the angel of the church in Laodicea write the following: “This is the solemn pronouncement of the Amen, the faithful and true witness, the originator * of God’s creation:

      NIV© 3:14 "To the angel of the church in Laodicea write: These are the words of the Amen, the faithful and true witness, the ruler of God’s creation.

      Notka z NET do "the originator * of God’s creation"

      * tn Or “the beginning of God’s creation”; or “the ruler of God’s creation.” From a linguistic standpoint all three meanings for ἀρχή (arch) are possible. The term is well attested in both LXX (Gen 40:13, 21; 41:13) and intertestamental Jewish literature (2 Macc 4:10, 50) as meaning “ruler, authority” (BDAG 138 s.v. 6). Some have connected this passage to Paul’s statements in Col 1:15, 18 which describe Christ as ἀρχή and πρωτότοκος (prwtotoko"; e.g., see R. H. Mounce, Revelation [NICNT], 124) but the term ἀρχή has been understood as either “beginning” or “ruler” in that passage as well. The most compelling connection is to be found in the prologue to John’s Gospel (1:2-4) where the λόγος (logos) is said to be “in the beginning (ἀρχή) with God,” a temporal reference connected with creation, and then v. 3 states that “all things were made through him.” The connection with the original creation suggests the meaning “originator” for ἀρχή here. BDAG 138 s.v. 3 gives the meaning “the first cause” for the word in Rev 3:14, a term that is too philosophical for the general reader, so the translation “originator” was used instead. BDAG also notes, “but the mng. beginning = ‘first created’ is linguistically probable (s. above 1b and Job 40:19; also CBurney, Christ as the ᾿Αρχή of Creation: JTS 27, 1926, 160-77).” Such a meaning is unlikely here, however, since the connections described above are much more probable

      Znow powtarzasz klamstwa szyte sznurkiem od snopowiazarki... ktore tobie jawia sie jako calosc.

      Usuń
    15. Zostaw żniwa, sznurki i snopowiązałki w spokoju i nie bądź snopem gdy rozmawiasz z innymi o Bibli.


      „Gdybyście Mnie miłowali [powiedział Jezus], rozradowalibyście się, że idę do Ojca, bo Ojciec większy jest ode Mnie”.Jana 14:28 BT.
      „Chciałbym, żebyście wiedzieli, że głową każdego mężczyzny jest Chrystus, mężczyzna zaś jest głową kobiety, a głową Chrystusa — Bóg”. 1 Kor. 11:3 BT.
      Nie ulega więc wątpliwości, że Chrystus nie jest Bogiem i że Bóg jest wyższy niż Chrystus. Warto też zaznaczyć, że słowa te napisano około 55 roku n.e., to znaczy jakieś 22 lata po powrocie Jezusa do nieba. Przedstawiona tu prawda dotyczy zatem relacji między Bogiem a Chrystusem w niebie.
      „‚[Bóg] wszystko bowiem rzucił pod stopy Jego [Jezusa]’. Kiedy się mówi, że wszystko jest poddane, znaczy to, że z wyjątkiem Tego, który Mu wszystko poddał. A gdy już wszystko zostanie Mu poddane, wtedy i sam Syn zostanie poddany Temu, który Synowi poddał wszystko, aby Bóg był wszystkim we wszystkich”.1 Kor. 15:27, 28 BT.
      .................................................................

      Kontynuując list do Kolosan
      On jest obrazem Boga niewidzialnego - Pierworodnym wobec każdego stworzenia, (16) bo w Nim zostało wszystko stworzone: i to, co w niebiosach, i to, co na ziemi, byty widzialne i niewidzialne, czy Trony, czy Panowania, czy Zwierzchności, czy Władze. Wszystko przez Niego i dla Niego zostało stworzone. (17) On jest przed wszystkim i wszystko w Nim ma istnienie. (18) I On jest Głową Ciała - Kościoła. On jest Początkiem, Pierworodnym spośród umarłych, aby sam zyskał pierwszeństwo we wszystkim. (19) Zechciał bowiem /Bóg/, aby w Nim zamieszkała cała Pełnia, Kolosan 1;15-19.

      Ten, który jest Początkiem stworzenia Bożego’
      On jest Początkiem, Pierworodnym spośród umarłych
      'Zechciał bowiem /Bóg/, aby w Nim zamieszkała cała Pełnia'

      Pytanie ze szkoły podstawowej:
      O czym Autor chciał w tych fragmentach powiedzieć?

      Usuń
    16. (1) Czyż Mądrość nie nawołuje? nie wysila głosu Roztropność? (2) Na najwyższym szczycie, przy drodze, na rozstaju zasiada, (3) przy bramach, u wejścia do miasta, w przejściach głos swój podnosi: (4) Odzywam się do was, mężowie, wzywam was, synowie ludzcy, (5) prostacy - mądrości się uczcie, nierozumni - nabierzcie rozsądku! (6) Słuchajcie, mówię rzeczy wzniosłe, z warg moich wychodzi prawość, (7) podniebienie me prawdę podaje, wstrętna mym wargom nieprawość. (8) Moje wszystkie mowy są słuszne - obcy mi fałsz i krętactwo - (9) dla rozumnych one wszystkie są jasne, prawe dla tych - co mądrość posiedli. (10) Nabądźcie moją naukę - nie srebro, raczej wiedzę - niż złoto najczystsze; (11) bo mądrość cenniejsza od pereł i żaden klejnot nie jest jej równy. (12) Jam Mądrość - Roztropność mi bliska, posiadam wiedzę głęboką. (13) Bojaźnią Pańską - zła nienawidzić. Nie znoszę dumy, złych dróg, wyniosłości ust przewrotnych. (14) Moja jest rada i stałość, moja - rozwaga, potęga. (15) Dzięki mnie królowie panują, słusznie wyrokują urzędnicy. (16) Dzięki mnie rządzą władcy i wielmoże - rządcy prawowierni. (17) Tych kocham, którzy mnie kochają, znajdzie mnie ten, kto mnie szuka. (18) Bogactwo jest ze mną i sława, wspaniałe dobra i prawość; (19) mój owoc cenniejszy niż złoto, a plony niż srebro najczystsze. (20) Drogą prawości ja kroczę, ścieżkami sprawiedliwości, (21) by przyjaciół obsypać bogactwem i napełnić ich skarbce. (22) Pan mnie stworzył, swe arcydzieło, jako początek swej mocy, od dawna, (23) od wieków jestem stworzona, od początku, nim ziemia powstała. (24) Przed oceanem istnieć zaczęłam, przed źródłami pełnymi wody; (25) zanim góry zostały założone, przed pagórkami zaczęłam istnieć; (26) nim ziemię i pola uczynił - początek pyłu na ziemi. (27) Gdy niebo umacniał, z Nim byłam gdy kreślił sklepienie nad bezmiarem wód, (28) gdy w górze utwierdzał obłoki, gdy źródła wielkiej otchłani umacniał, (29) gdy morzu stawiał granice, by wody z brzegów nie wyszły, gdy kreślił fundamenty pod ziemię. (30) Ja byłam przy Nim mistrzynią, rozkoszą Jego dzień po dniu, cały czas igrając przed Nim, (31) igrając na okręgu ziemi, znajdując radość przy synach ludzkich. (32) Więc teraz, synowie, słuchajcie mnie, szczęśliwi, co dróg moich strzegą. (33) Przyjmijcie naukę i stańcie się mądrzy, pouczeń mych nie odrzucajcie! (34) Błogosławiony ten, kto mnie słucha, kto co dzień u drzwi moich czeka, by czuwać u progu mej bramy, (35) bo kto mnie znajdzie, ten znajdzie życie i uzyska łaskę u Pana; (36) kto mnie nie znajdzie, duszę swą rani, śmierć kocha każdy, kto mnie się wyrzeka." Ks. Przysłów rozdział 8.

      Rozdział ten w całości odnosi się do Syna Boga Jezusa Chrystusa.


      A poniższy fragment mówi dosłownie o stworzeniu Jezusa:

      (22) Pan mnie stworzył, swe arcydzieło, jako początek swej mocy, od dawna, (23) od wieków jestem stworzona, od początku, nim ziemia powstała. (24) Przed oceanem istnieć zaczęłam, przed źródłami pełnymi wody; (25) zanim góry zostały założone, przed pagórkami zaczęłam istnieć; (26) nim ziemię i pola uczynił - początek pyłu na ziemi. (27) Gdy niebo umacniał, z Nim byłam gdy kreślił sklepienie nad bezmiarem wód, (28) gdy w górze utwierdzał obłoki, gdy źródła wielkiej otchłani umacniał, (29) gdy morzu stawiał granice, by wody z brzegów nie wyszły, gdy kreślił fundamenty pod ziemię. (30) Ja byłam przy Nim mistrzynią (...)'

      Jezus to "Ten, który jest Początkiem stworzenia Bożego". Reszta i wszystko inne powstało później.

      Usuń
    17. Swiadku idola "Jehowy",

      Propagujesz tutaj banalne bzdury ktore zostaly odrzucone i zdmuchniete przy pomocy Slowa Bozego tysiace razy w ostatnich 2000 lat. wiedzialbys co o tym gdybys czytal cos poza Straniznica i innymi pamfletami kultu SJ.

      A.
      „Gdybyście Mnie miłowali [powiedział Jezus], rozradowalibyście się, że idę do Ojca, bo Ojciec większy jest ode Mnie”.Jana 14:28 BT.

      Ojcies jest wiekszy w inkarnacji (wcieleniu w Chrystusa" Odwiecznego Syna Bozego. To nawet niektorzy Muzulmanie sa w stanie zrozumiec ale nie SJ.

      B.
      „Chciałbym, żebyście wiedzieli, że głową każdego mężczyzny jest Chrystus, mężczyzna zaś jest głową kobiety, a głową Chrystusa — Bóg”. 1 Kor. 11:3

      Ponownie, skoro Chrystus jest WCIELONYM BOGIEM w Drugiej Osobie ktory dobrowolnie ograniczyl swoje atrybuty to jego glowa jest Pierwsza Osoba tego samego bytu ktora nie ograniczyla sie przez wcielenie w kreacje i.e. Ojciec. Jak to jest Swiadku iz ty nie mozesz tego pojac i zrozumiec iz powtarzasz bzdury ktore nawet nie oddaja tego w co wierza Chrzescijanie zupelnie tak samo jak to robia Muzlmanie z ktorymi masz tak wiele wspolnego?

      "Nie ulega więc wątpliwości, że Chrystus nie jest Bogiem i że Bóg jest wyższy niż Chrystus. Warto też zaznaczyć,"

      Nie ulega zadnej watpliwosci iz nie masz zilonego pojecia (clueless) ize umrzesz w swoich grzechach jesli prawdziwy Bog nie zdecydowal inaczej.

      Chrystus jest Bogiem i sa na to dziesiatki dowodow mniej lub bardziej bezposrednich. Sproboj ugruyzc ten bo wielu juz takich Swiadkow jak ty uciekalo od niego i z mojego domu i z ulicy gdzie propagowali swoje szatanskie brednie:

      "Do nich należą ojcowie i z nich według ciała wywodzi się Chrystus stojący ponad wszystkim Bóg błogosławiony na wieki. Amen."
      ~ Rzymian 9:5

      C.
      „‚[Bóg] wszystko bowiem rzucił pod stopy Jego [Jezusa]’. Kiedy się mówi, że wszystko jest poddane, znaczy to, że z wyjątkiem Tego, który Mu wszystko poddał. A gdy już wszystko zostanie Mu poddane, wtedy i sam Syn zostanie poddany Temu, który Synowi poddał wszystko, aby Bóg był wszystkim we wszystkich”.1 Kor. 15:27, 28 BT.

      Tutaj Swiadku nie rozumiesz Bozego planu i.e. ekonomi zbawienia Jego wybranych. Nie rozumiesz nadal iz Bog Ojciec dal Synowi tych ktorych wybral. Nie rozumiesz iz za nich Bog Synn poszedl na Krzyz jako Chrystus. I dalej nie rozumiesz iz to wlasnie tym Bog Duch Swiety swiadczy cala ku temu prawde. I zwiazku z czym nie rozumiesz iz kiedy ten plan sie wypelni do omegi wtedy i ten kotry dobrowolnie poddal sie wcieleniu i obdarciu z tak wielu swoich atrybutow zakonczy swa misje odnowy wszystkiego co czyni wszystko poddane Jednemu Bogu.

      D.
      "Pytanie ze szkoły podstawowej:
      O czym Autor chciał w tych fragmentach powiedzieć?"

      Odpowiem ale najpierw pytanie przy uzyciu logiki ktora jest darem Bozym a ktorej nigdy nie studiowales, ba nawet nie miales kursu z niej przez internet i ktora ciebie i innych SJ nie obdarowano za bardzo. Pytanie w oparciu o tekst ktory poruszyles a ktory to tekst kazdy zoltodzioby SJ jest indoktrynowany do klamania o:

      "ponieważ w Nim zostało stworzone W S Z Y ST KO — w niebie i na ziemi, to, co widzialne i niewidzialne, trony oraz rządy, zwierzchności i władze; wszystko zaistniało przez Niego i dla Niego."

      Kolosan 1:16

      Jesli Chrystus jest pierwszym "stworzeniem" waszego "Jahwe" a powyzszy tekst mowi iz przez niego jako "aniola" w waszym pojeciu WSZYSTKO zostalo stworzone to w takim razie rowniez i ten aniol, to pierwsze stworzenie wg. waszej Arianskiej religi. Powiedz nam prosze jako to stworzenie stwarza samo siebie? JAK?

      Oczywiscie nie masz i nie mozesz miec na to merytorycznej odpowiedzi i uciekniesz od tego jak wczesniej. Jestes de facto ateista bo oni rowniez wieza w takie bzdury typu abiogensis a do tego sie redukuje twoja ignorancja i indoktrynacja z kultu Watchtower Society a la Brooklyn.

      CDN. TBC.

      Usuń
    18. Czesc 2.

      "O czym Autor chciał w tych fragmentach powiedzieć?

      O tym:

      "On jest obrazem niewidzialnego Boga,
      praprzyczyną wszelkiego stworzenia,
      16 ponieważ w Nim zostało stworzone
      wszystko — w niebie i na ziemi,
      to, co widzialne i niewidzialne,
      trony oraz rządy,
      zwierzchności i władze;
      wszystko zaistniało
      przez Niego i dla Niego.
      17 On sam jest przed wszystkim
      i w Nim trwa wszystko
      razem połączone.
      18 On też jest Głową Ciała — Kościoła;
      On jest początkiem,
      pierwszym zmartwychwstałym,
      aby we wszystkim mieć rangę pierwszeństwa,
      19 gdyż w Nim cała Pełnia zechciała zamieszkać,
      20 i przez Niego pojednać ze sobą
      wszystko — na ziemi i w niebie —
      dzięki wprowadzeniu pokoju
      za cenę krwi
      przelanej przez Niego na krzyżu."

      Kolosan 1:15-16

      Ten tekst jest znany w Chrzescijanstwie a wiec zupelnie OBCEJ ci religi i wskazuje ci na istote prawdy zbawienia w Bogu a wiece ponownie rzecz tobie i wszystkim innym SJ calkowicie obca.

      Usuń

    19. "Rozdział ten w całości odnosi się do Syna Boga Jezusa Chrystusa."

      Nie Swiadku ciebie tak zindoktrynowano ale to nie znaczy iz to jest prawda. ten tekst mowi o jednym z nieskonczonych atrybutow istoty Boga a mianowicie madrosci. Jest tutaj uzyty gatunek literacki znany jako personifikacja. Widzisz Swiadku kiedy wam pasuje to robicie z personifikacji atrybutu osobe a kiedy wam przed oczy przedkladac tak wiele tekstow z NT testamentu ewidentnie wskazujacych na OSOBE Ducha Swietego wtedy nazywacie te teksty personifikacja wlasnie. I dlatego jestescie systemowymi oraz niereformowalnymi hipokrytiami w sensie podwojnych standartow i nieskonsekwencji a tam gdzie niekonsekwencja tam zawsze i falsz a tam gdzie falsz zawsze i szatan.

      "Pan mnie stworzył, swe arcydzieło, jako początek swej mocy, od dawna"
      Ksiega Przyslow 8:22

      Ponownie Swiadku kultowo motywowana niekonsekwencja i hipokryzja. Chcialbys abysmy uwierzyli iz ten tekst o atrybucie Boga jest o Odwiecznym Synu Bozym poniewaz tekst wymienia upatrzone przez was slowko "stworzył"... :) Ale kiedy inny przez was ulubiony tekst do cwiartowania mowi iz ten sam ktory rzekomo zostal "stworzony" jak wg, waszej powyzesz mechanicznej izogezy jest tym ktory WSZYSTKO STWORZYL jakos wam nie zaswituje iz jesli wszystko wtedy rowniez musialby stworzyc sam siebie szczegolnie jesli zostal "stworzony" wedlug waszej siekiernej izogezy Ksiegi Przysklow 8 a szczegolnie wersetu 22 z tejze ksiegi.

      Swiadku czekamy wszyscy z zapartym tchem na ciag dalszy twych opowiesci a konkretnie wytlumaczenie nam w oparciu o Biblie jako to stworzenie samo sie stworzylo co jest konkuzja dla wszystkich tych ktorzy podaza tropem waszych Straznicowych rewelacji ale ktorzy potrafia racjonalnie myslec i potrafia czytac tekst analitycznie. O natchnieniu i prowadzeniu przez Ducha Swietego nawet nie bede ci mowil bo bliznisz i Jego tak samo jak i bluznisz Syna Bozego i dlatego to swiadku chce abys sobie zdal sprawe iz nie masz i Ojca i miec nie mozesz. A oto dlaczego:

      "Nikt, kto odrzuca Syna, nie ma również Ojca. Każdy natomiast, kto przyznaje się do Syna, ma także Ojca."
      1 Jana 2:23

      Usuń
    20. A teraz porusze glebiej ulubiony tekst Swiadkow "Jehowy" nauczajacy wg, nich o samo stwarzajacym sie stworzeniu... :) (sic!)

      Chodzi o Kolosan 1:16

      "ὅτι ἐν αὐτῷ ἐκτίσθη τὰ πάντα ἐν τοῖς οὐρανοῖς καὶ ἐπὶ τῆς γῆς, τὰ ὁρατὰ καὶ τὰ ἀόρατα, εἴτε θρόνοι εἴτε κυριότητες εἴτε ἀρχαὶ εἴτε ἐξουσίαι· τὰ πάντα δι᾿ αὐτοῦ καὶ εἰς αὐτὸν ἔκτισται· "

      "OTI EN AUTO EKTISTHE TA PANTA EN TOIS OURANOIS KAI EPI TES GES TA HORATA KAI TA AORATA EITE THORNOI EITE KURIOTETES EITE ARCHAI EITE EXOUSIAI TA PANTA DI AUTOU KAI EIS AUTON EKTISTAI."

      'ponieważ w Nim zostało stworzone wszystko — w niebie i na ziemi,
      to, co widzialne i niewidzialne, trony oraz rządy, zwierzchności i władze;
      wszystko zaistniało przez Niego i dla Niego."

      Kolosan 1:16 NP

      "Przez niego bowiem wszystko zostało stworzone, to, co w niebie i to, co na ziemi, to, co widzialne i co niewidzialne, czy trony, czy panowania, czy zwierzchności, czy władze. Wszystko przez niego i dla niego zostało stworzone."

      Kolosan 1:16 BG

      'bo w Nim zostało wszystko stworzone: i to, co w niebiosach, i to, co na ziemi, byty widzialne i niewidzialne, czy Trony, czy Panowania, czy Zwierzchności, czy Władze. Wszystko przez Niego i dla Niego zostało stworzone."

      Kolosan 1:16 BT

      "For by Him all things were created, both in the heavens and on earth, visible and invisible, whether thrones or dominions or rulers or authorities--all things have been created through Him and for Him."

      Colossians 1:16 NASB

      Jak widac w trzech polskich tlumaczeniach i jak w znanym angielskim NASB Chrystus jest stworzycielem WSZYSTKIEGO, WSZYSTKICH rzeczy i to bez zadnych ograniczen. Grecki tekst dwukrotnie uzywa wyrazenia "τὰ πάντα" - TA PANTA" - "Wszystkich" lub "wszystkiego".

      CDN>

      Usuń
    21. Czesc 2 odnosnie oszustw SJ z tekstem z Kolosan 1

      Podazajac tropem rozumowania Swiadkow niejakiego Jehowy wedlug ktorych to Kolosan 1:15 mowi o stworzeniu Jezusa w ich izogezie slowa: "πρωτότοκος" - "PROTOKOTOS" nie mozna tak sobie ominac znaczenia wersu 1:16 gdzie ten ktory niby jest "stworzony" wers wczesniej tutaj jednak stwarza WSZYSTKO czyli rowniez i siebie...

      Takich to wlasnie kwiatkow narobila religia zgubionych ludzi z idolem "Jehowy" zamiast prawdziwego Boga w Trzech Osobach i dlatego to wlasnie przerazajacy propagandowy pamflet nazywany "Przekladem" Nowego Swiata masakruje ten tekst wstawiajac w niego slowa niedo odnalezienia w ZADNYM manuskrupcie Greckim.
      Cytuje z tzw "Bibli" Nowego Swiata ktora to propagandowa produkcja nie ma absolutnie nic wspolnego ze Slowem Bozym:

      "bo za jego pośrednictwem+ zostało stworzone wszystko inne w niebiosach i na ziemi, co widzialne i co niewidzialne — czy to trony, czy zwierzchnictwa, czy rządy, czy władze.+ Wszystko inne zostało stworzone poprzez niego+ i dla niego."

      Zrodlo: http://www.jw.org/pl/publikacje/biblia/nwt/ksi%C4%99gi-biblijne/kolosan/1/#v51001016

      Zauwazyliscie wstawione slowo "INNE" i to wstawione dwa razy? Jak zacytowalem z Greki powyzej nie ma tam takiego slowa. Jest to absolutne zafalszowanie tekstu i wzywam tutaj piszacych swiadkow jak i tzw. "specjalistow" od Greki ktorych kazda sala krolestwa ma do wskazania w jakim zrodlowym tekscie Greckim wystepuje to ich "INNE".

      Ale to nie jedno klamstwo SJ i ich pamfletu Nowego Swiata w tym jednym wersie. Poniewaz Kolosan 1:16 NIE MA NIGDZIE slow "jego posrednictwem"... Jest to kolejna kultowa wstawka SJ. Tekst mowi: "ἐν αὐτῷ" - "EN AUTO" - "w Nim" ; ' δι᾿ αὐτοῦ " - "DI AUTOU" - "przez Niego" ; "εἰς αὐτὸν " - "EIS AUTON" - "dla Niego" ale nie o "jego posrednictwie" a Swiadkowie chca widziec to slowo bo to dla nich oraz dla naiwnych podwaza pozycje Odwiecznego Syna Bozego jako Prawdziwego Boga i Stworcy.

      Oczywscie zaden Swiadek tzw. Jehowy nie bedzie w stanie tego wytlumaczyc. Ani tego jak stworzenie stwarza sie samo co jest konkluzja porownania i bredni z prawdziwymi tlumaczneniami i tekstem Greckim ani tego skad w ich tzw. "tlumaczeniu" znalzly sie slowa ktorych nie ma w zadnym Greckim manuskrypcie. Zamiast tego bedzie bombardowanie emocjami, unikami oraz innymi cytatami aby zatrzec ich ewidetny brak uczciwej i merytorycznej odpowiedzi.

      Usuń
  2. Wspaniały plan i cel i niech będzie prowadzony ale nie uprawiaj uniwersalizmu w imieniu Boga: "protestantem czy katolikiem. Zaczynam zaraz bo wiem , że wszystko co jest robione pod natchnieniem Ducha Swietego nie wymaga jakis wikeszych przemysleń gdyz on jest głownym organizatorem i pomocnikiem"

    Zacieranie różnic pomiedzy Ewangelią a tym co nią nie jest w imię najszlachetniejszego celu nie może się Bogu podobać. Wiemy to z Jego Słowa oraz z tego iż nie jest On hipokrytą. Przemyśl to bo to wymaga przemyślenia a cel poprę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żle mnie troche zrozumiałeś . Nie zacierałem róznic. Była to odpowiedz na krytyje o jakiej mi zasygnalizwoano , ze niby nasza pomoc dociera to wybranej grupy ludzi , zupelnu bezsens. . Tak jaby stojac i rozawajac posilki na ulicy czy dajac koce pytalismy ludzi jakiego sa wyznania ? Ludzie ktorzy nigdy tam nie byli mysla ze gdy ratowani sa ludzie kiedy padaja bomby podlegaja jakies selekcji na narodowosc. Dlatego tez chcemy wjechac od drugiej strony , jezeli nam pozwolą. Nie mam zadnej szczegolnej sympati ani do jednej ani drugiej strony zostalem wybrany do tego dziela wiec to robie , jezeli mialbym wskazane pojechac do Czeczeni czyAfryki pewnie tam bym sie znalazl.

      Usuń
    2. Dzięki. In Him. Through Him. For Him. With Him. By Him. Only for The Lord of Glory.

      Usuń
  3. Nie mogę "skleić" tekstu ze zdjęciem. Co to zdjęcie symbolizuje, przedstawia?

    Brat Zoom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pozegnanie przed wyjazdem , pierwszym wyjazdem . Modlilismy sie wszyscy wteduy za Ciebie

      Usuń
  4. Hurra, przełamałem barierę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy zadnej barier tu nie bylo :)

      Usuń
    2. "Dziwię się dlaczego omijasz szerokim łukiem wymienione w Bibli imię Jahwe?"

      Niczego nie omijam... :) A w Bibli NIE MA imienia "Jahwe" , "Jehwa" , "Jehowa" etc. Jest natomiast YHVH ktory jest skrotem ktorego NIKT nie wie jak wymawiac. Nikt i to on ponad 2500 lat jesli nie wiecej. Jesli tedy ktos ci mowi o "Jahwe" czy o "Jehowie" mowi ci o falszywym imieniu i produkcji ludzkiej.
      ........................................
      Z tego wpisu zrozumiałem, że twoja produkcja nie jest ludzka.
      Może oświecisz wszystkich na jakiej 'produkcji' opierasz swoje wypowiedzi?

      A w celu przemyślenia polecam zapoznać się z ogólno dostępnymi i nie zatrutymi oparami nienawiści, jakie prezentuje twoja 'produkcja' materiałami opartymi o niezależne badania informacjami dotyczacymi imienia Boga.


      http://pl.wikipedia.org/wiki/Tetragram

      Usuń
    3. Daruj sobie Wikipedie prosze. Zle zrozumiales jak zwykle zreszta bo inaczej nie mozesz. Jesli odrzucam twa falszywa nauke o falszywym idolu o imieniu "Jahwe" to nie oznacza to iz ja sam mam jakies nowe rewelacje bo to ze sa one poza ludzkie to jest fakt ale w sensie autora tzn. Jednego Boga w Yrzech Osobach ktory objawil sie i dal zapis tego objawienia w nieludzkim zrodle ale sam w sobie. A swoje pretensje co do mej "nienawisci" to daruj sobie bo to jest zawsze oznaka czlonka kultu ktory nie moze nic merytorycznie a wiec pozostaje mu to co ma tylko tzn. emocje i i blad logiczny w postaci ad hominem.

      Usuń
    4. Merytorycznie ?
      Przeoczyłeś zapatrzony w lustro swej pychy.
      .....................................................................................
      Sumując:
      Uciekasz jak tylko możesz daleko od argumentów biblinych skupiasz się na personalnych atakach. Tak się nie rozmawia o Bibli.

      Mam nadzieję, że wyciagniesz z tego komentarza jakiś wniosek i to pozwoli ci zmienić dotychczasowe podejście do tych którzy mają oddmienne zdanie od twojego.
      Na nic się też zdadzą twoje demoniczne wstawki, którymi 'wzbogacasz' swoje wypowiedzi mając na uwadzę zrobienie wrażenia na czytelnikach.

      Nieżyjący już brytyjski pisarz i badacz zjawisk parapsychicznych, sir Arthur Conan Doyle, stwierdził:
      „Mamy, niestety, do czynienia z wierutnymi kłamstwami, których autorami są nikczemne i złośliwe byty myślące. Przypuszczam, że każdy, kto badał te rzeczy, napotkał przykłady świadomego wprowadzania w błąd, przemieszanego niekiedy z przekazaniem pożytecznych i prawdziwych informacji”

      Ten przykład odzwierciedla twój styl a nick jakiego używasz tylko to poświadcza.

      Zastanów się nad tym dobrze i przemyśl tę przykrą acz prawdziwą charakterystykę twojego zachowania.

      Usuń
    5. "Uciekasz jak tylko możesz daleko od argumentów biblinych skupiasz się na personalnych atakach."

      Swiadku niejakiego Jehowy,

      Spojrzmy jak ja "uciekam" i to daleko od argumentow z Bibli i rozmawiam o tobie.... :) Moze nam cos ze Stanislawa Lema zacytujesz w "odpowiedzi" a raczej jej kompletnego braku na to:

      "ὅτι ἐν αὐτῷ ἐκτίσθη τὰ πάντα ἐν τοῖς οὐρανοῖς καὶ ἐπὶ τῆς γῆς, τὰ ὁρατὰ καὶ τὰ ἀόρατα, εἴτε θρόνοι εἴτε κυριότητες εἴτε ἀρχαὶ εἴτε ἐξουσίαι· τὰ πάντα δι᾿ αὐτοῦ καὶ εἰς αὐτὸν ἔκτισται· "

      "OTI EN AUTO EKTISTHE TA PANTA EN TOIS OURANOIS KAI EPI TES GES TA HORATA KAI TA AORATA EITE THORNOI EITE KURIOTETES EITE ARCHAI EITE EXOUSIAI TA PANTA DI AUTOU KAI EIS AUTON EKTISTAI."

      'ponieważ w Nim zostało stworzone wszystko — w niebie i na ziemi,
      to, co widzialne i niewidzialne, trony oraz rządy, zwierzchności i władze;
      wszystko zaistniało przez Niego i dla Niego."

      Kolosan 1:16 NP

      "Przez niego bowiem wszystko zostało stworzone, to, co w niebie i to, co na ziemi, to, co widzialne i co niewidzialne, czy trony, czy panowania, czy zwierzchności, czy władze. Wszystko przez niego i dla niego zostało stworzone."

      Kolosan 1:16 BG

      'bo w Nim zostało wszystko stworzone: i to, co w niebiosach, i to, co na ziemi, byty widzialne i niewidzialne, czy Trony, czy Panowania, czy Zwierzchności, czy Władze. Wszystko przez Niego i dla Niego zostało stworzone."

      Kolosan 1:16 BT

      "For by Him all things were created, both in the heavens and on earth, visible and invisible, whether thrones or dominions or rulers or authorities--all things have been created through Him and for Him."

      Colossians 1:16 NASB

      Jak widac w trzech polskich tlumaczeniach i jak w znanym angielskim NASB Chrystus jest stworzycielem WSZYSTKIEGO, WSZYSTKICH rzeczy i to bez zadnych ograniczen. Grecki tekst dwukrotnie uzywa wyrazenia "τὰ πάντα" - TA PANTA" - "Wszystkich" lub "wszystkiego".


      Usuń
  5. Czy można zreformować niereformowalne?
    Ja tego nie potrafię!
    Na zaślepionym demoniczny umysł odrzucający Boga i wykorzystujący Jego Słowo w celu zaspokojenia własnej pychy i niskich pobudek rady pochodzące z Bibli nic nie znaczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy można zreformować niereformowalne?
      Ja tego nie potrafię!

      I tu Swiadku poraz pierwszy w sowim zyciu powiedziales prawde odnosnie Ewangeli dlatego ona mowi to:

      " A zatem okazanie miłosierdzia nie zależy od osoby, która tego pragnie, albo która o to zabiega, lecz od Boga, który je okazuje."

      Rzymian 9:16

      A wiec Osoba Boga jest poczatkiem jesli taki poczatek ma byc. I dlatego jest rzecza absolutnie fundamentalna abys zrozumial iz nie znajac prawdziwego Boga i wielbiac idole nie ma nawet mowy o poczatku. Poznanie kim jest Bog w swej rewelacji jest absolutnie krytyczne ale to wlasnie to poznanie szatan zawiazal ci i zakryl i dlatego tak nienawidzisz prawdziwego Boga i jego prawdziwej Ewangeli. I dlatego nie masz zadnych odpowiedzi poza emocjonalna reakcja kiedy twoje bujdy sa gniecione mlotem Slowa Bozego. Jesli to spostrzezesz to jest szansa na wiecej ale tylko zgodnie z wola prawdziwego Boga w Ojcu i Synu i Duchu. 99.

      Usuń
    2. Ciekawostka!
      W którym miejscu Biblia mówi o 'Bogu Duchu'?
      Ja takiego fragmentu nie znam!
      Może mi ktoś przytoczy ten fragment bez wylewania pomyj

      Usuń
    3. "W którym miejscu Biblia mówi o 'Bogu Duchu'?"

      Swiadku to juz przerabialismy. I od tych dowodow rowniez uciekles. Odswiez sobie pamiec i poczytaj tutaj:

      http://odnalazlem.blogspot.nl/2014/12/jaka-jest-nasza-znajomosc-bibili.html#comment-form

      Usuń
  6. Jesteś sędzia we. Własnej sprawie?
    Sadzisz kłamliwe bzdury zmieniając Słowo i odwołujesz sie do tego?
    Opanuj sie wychodzi ci to kiepsko.
    I te zaklęcia i te ciagle 'umrzesz'
    Ech weź sie w garść i skończ z tym brudnym procederem, który tylko oddała innych od Boga i Bibli.
    Nie w każdym przypadku to działa. Pamiętaj o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swiadku zadzwon do Sali Krolestwa i popros o pomoc bo naprawde wilcza przysluge czynisz kultowi. Ale z drugiej strony rozumiem iz tego nie zrobisz bo gdyby zobaczyli jakie naiwne bujdy tu wypisujesz oraz iz nie masz zadnych odpowiedzi na merytoryczne argumenty mogli by ci na zawsze uszkodzic zlude zakwalifikowania sie do 144,000 i co bys wtedy zrobil?
      Hmmm, dobranoc w Michigan a dziendobry tutaj. Nie ma sensu dalej ci odpowiadac chyba ze przyprowadzisz tu jakiegos starszego z tej Sali.

      Usuń
    2. Swiadku zadzwon do Sali Krolestwa i popros o pomoc bo naprawde wilcza przysluge czynisz kultowi. Ale z drugiej strony rozumiem iz tego nie zrobisz bo gdyby zobaczyli jakie naiwne bujdy tu wypisujesz oraz iz nie masz zadnych odpowiedzi na merytoryczne argumenty mogli by ci na zawsze uszkodzic zlude zakwalifikowania sie do 144,000 i co bys wtedy zrobil?
      Hmmm, dobranoc w Michigan a dziendobry tutaj. Nie ma sensu dalej ci odpowiadac chyba ze przyprowadzisz tu jakiegos starszego z tej Sali
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      Cały ten wpis świadczy tylko o tym jak bardzo marne są twoje wiadomości biblijne.
      Nie rozumiesz wielu prostych rzeczy z Bibli.
      Jak poprosisz to może ktoś ci wytłumaczy jak wielka bzdurę napisałeś w cytowanym komencie.

      He he. 'Znafca'

      Usuń
    3. Nudzisz, wyczerpales sie. To jak zadzwonisz? ----> http://bit.ly/1GS8I7Y
      Najlepiej takiego co to ma "immortal life" i bieze coroczna komunie.
      Zalatw prosze. Bede zobowiazany.
      Thanks.

      Usuń
  7. Jesteś monotematyczny do bólu.
    Mam nadzieje ze cię to nie boli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudzisz, wyczerpales sie. To jak zadzwonisz? ----> http://bit.ly/1GS8I7Y
      Najlepiej takiego co to ma "immortal life" i bieze coroczna komunie.
      Zalatw prosze. Bede zobowiazany.
      Thanks.

      Usuń
    2. Czy te bzdury podpowiada ci duch?

      Usuń
    3. Może podasz imię tego ducha?

      Usuń
    4. Zalatwisz nam tego "brata" co bierze komunie czy nie?

      Usuń
    5. Z Brooklynu im roast beef wysylaja?

      Usuń
  8. Kochani forumowicze,
    Z okazji najpiękniejszego Święta Narodzenia Pana Jezusa Chrystusa przyjmijcie serdeczne życzenia Bożego błogosławieństwa od pastora Zboru Zielonoświątkowego w Detroit, Piotra Chojnackiego.
    Czytam te wszystkie powyższe wpisy i chociaż nie dołączyłem jeszcze do żadnego z nich, to widzę, że Thy Glory in Thy Valley razem z Anonimowym Świadkiem toczą zażartą dyskusję więc nie będę się wcinał. Ciekawa lektura i to nie tylko w tym artykule ale i w pozostałych artykułach bloga Maxa.
    Max, gratuluję pomysłu wciągnięcie tylu ludzi do dyskusji a jeszcze więcej do śledzenia zmagań ich bohaterów. Czasami padają zbyt mocne słowa (według mnie) ale dyskusja jest naprawdę konkretna ciekawa (chociaż nie zawsze, niekiedy puszczają nerwy, jak widzę). Jeszcze raz pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego oraz obfitych błogosławieństw od Pana panów, Króla królów, Boga w Trójcy Jedynego.
    Piotr Chojnacki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i zycze wszystkim wierzacym z laski Jednego Boga w Ojcu i Synu i Duchu celebracji nie tyle narodzenia "dzieciatka" ale co wcielenia i wejscia posrod swoja wlasne kreacje Odwiecznego Boga w realizacji Jego planu zbawienia.

      PS. Jarek nic z tym wciagnieciem wspolnego nie mial...A co do slow to daleko im do tych ktore moga pasc a ktorych nie omijal Apostol Pawel, np. w Filipian 3:8.

      Usuń
    2. Czy Jezus urodził się 25 grudnia?
      Pismo wskazuje na zupełnie coś innego.
      W jakim celu zatem te życzenia i celebracje z okazji narodzin pogańskiego święta niezwyciężonego słońca?
      Powyżej można przeczytać:
      '(....) zycze wszystkim wierzącym (....) celebracji nie tyle narodzenia "dzieciatka" ale co wcielenia i wejscia posrod swoja wlasne kreacje'
      Wcielenia?
      Własną kreację?
      Co to jest?
      Buddyzm, reinkarnacja?
      Pomieszanie wszystkich religi?

      Czym jeszcze zaskoczą Zielonoswiątkowcy?

      Usuń
    3. To jest Świadku Chrześcijańska wiara a wiec kategoria zupełnie ci obca. I po raz N-TY ja nie jestem Zielonoświątkowcem. Wbij to sobie chociaż do twej głowy.

      Usuń
    4. Ty to jesteś nawiedzony. To jest widoczne w twoich komentarzach,
      Taki ni pies ni wydra.

      Usuń
    5. The glory coś tam........
      To jest (,,,,,,,,,) Chrześcijańska wiara a wiec kategoria.......
      Wiara to kategoria?
      No niezłe.....
      Chrześcijańska wiara ?
      Mówisz.
      Wiara oparta na pogańskim kulcie ku czci niezwyciężonego słońca?

      I ty chcesz mowić innym o Bogu i Bibli?
      Krytykować innych ?
      Ty uwikłany w pogańskim kulty zasiadający za stołem demonów ?
      Ogarnij sie.

      Usuń
  9. Normalnie Babilon Wielki!
    Matka nierzadnic i obrzydliwosci ziemi.
    A sianko pod obrusem, karpik i inne potrawy oraz opłatek tez będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie tu widzisz sianko pod obrusem czy karpika a juz o oplatku nie wspomne ?

      Usuń
    2. Max widzę życzenia, które nie mają nic wspólnego ze Słowem Boga Biblią.
      Mało tego śmiem twierdzić, że takie zachowania są sprzeczne z wolą Boga.
      Skoro są życzenia więc i reszta 'obrzędów' pewnie też jest.
      Czy to nieprawidłowy wniosek?
      Jeżeli nie to zdementuj.

      Usuń
    3. Odpowiem ci cytatem z Mt 22 :Drugie podobne jest do niego: Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego. Na tych dwóch przykazaniach opiera się całe Prawo i Prorocy. Tobie zycze tez Wszystkeigo najlepszego a a jak wolisz to tak bez okazji :)

      Usuń
    4. Max.
      Gdyby ktoś miłować ojca lub matkę bardziej niż mnie nie jest mnie godzien.

      Miłością do bliźniego nie możesz tłumaczyć łamania praw i zasad Boga.
      Szacunek do wiary i wyborów innych ludzi nie usprawiedliwia tego 'kompromisu'.
      Obys był zimny albo gorący - pamiętasz odniesienie do letnich?
      Cześć.

      Usuń