Translate

czwartek, 18 grudnia 2014

Spotkanie z Arturem Ceronskim

Pare dni temu miałem okazje poznać Artur Ceroński i jego żone Agate Wcześniej znałem go tylko z filmu " Byłem Gangsterem " i wielu publikacji w internecie. Byłem pod ogromnym wrażeniem świadectwa życia Artura oraz jak Bóg potrafił zmienić człowieka. Jak rzeczy wręcz nieowybrażalne staja się rzeczywistością i to nie tylko w duchowym wymiarze. Bałem się ,że może ten mit postaci jaki sobie wytworzyłem pęknie w rzeczywistości a tu wręcz okazało się odwrotnie . Tak w skrócie " Facet który można góry przenosic " Zreszta zaraz skojarzyl mi sie ten cytat z Marka 11.23 23 Zaprawdę, powiadam wam: Kto powie tej górze: "Podnieś się i rzuć się w morze", a nie wątpi w duszy, lecz wierzy, że spełni się to, co mówi, tak mu się stanie . Jezeli ktos chciałby udać się na spotkanie z Arturem podam wkrótce namiary oraz strone internetową na live streaming. Artur wraz z grupą ludzi buduje nowy kosciół w Kielcach  A jezeli chcecie obejrzec film o jego życiu to tutaj http://youtu.be/fjts-0PL1Rc


1 komentarz:

  1. Gdy nam złorzeczą – modlimy się za nich. Staliśmy się jak śmiecie tego świata,jak odpadki u wszystkich, aż do tej chwili.

    1 Koryntian 4:13

    Soli Deo Gloria

    OdpowiedzUsuń