Translate

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Jestem jak ten Matoł chyba ?

Czasami jestem uparty jak Koziołek Matołek. Mamy chyba wiele wspolnego  ze sobąbo i mój dorobek zyciowy spokojnie sie by zmiescił w taki tobołek :) Ponad miesiąc temu postanowiłem postawić wszystko na jedną karte ,pisze tutaj teraz o typowo ziemskich sprawach:)  Podjołem próbe odzyskania kogos , kogo straciłem pare lat temu przez moje błedy. Pomyslałem ,że jeżeli jeszcze cos czuje do mnie,że jeżeli da sie cokolwiek naprawic do przyjedzie tysiace kilometrów do miejsca bliskiego jej sercu , tam gdzie kiedys planowalem aby  odbył sie nasz ślub  do Krościenka. Może wydaje sie to głupie i dziecinne  ale cóz kupie bukiet róz i bede czekał a jak nie to spędze Sylwestra razem z Halnym na Kasprowym Wierchu lub ze świstakami pod Nosalem  Wiem ,że do pomysl typowego matoła ale ja wierze w cuda. Jakis plan nasz Pan na pewno ma dla mnie , chodz musze przyznać nie łatwe ma zycie ze mna :) Zdjecie zrobilem zupełnie przypadkowo w drodze do Kroscienka , chiński tani GPS wyprawił mnie w pole , znaczy raczej do Pacanowa

13 komentarzy:

  1. Let it go... a w Pacanowie kozy strzygą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matołek, jakież adekwatne imię. I to zdjęcie, wypisz wymaluj. 2 x :)
    Yeap, let it go. No point in dragging behind empty bag.
    Piszesz (marzysz?) o planach boskich, które dogodziłyby tobie. A co jeśli te same plany zniewoliłyby drugą osobę?

    a w Pacanowie kozy doją.

    Brat Zoom

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie plany nigdy nikogo nie krzywdza w przeciwienstwie do ludzkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. A dlaczego? Dlatego że tylko Bóg jest dobry.

      Usuń
    2. 'Boskie plany nigdy nikogo nie krzywdza w przeciwienstwie do ludzkich'

      A jakie są Twoje?

      Usuń
    3. Bog ma swój plan , dobry plan i już go realizuje tylko ja musze byc cierpliwy a jest to bardzo trudne dla mnie

      Usuń
  4. Hm... nie sądzę, abyś się dzisiaj doczekał, dlaczego:
    1. wydatki na przelot i to tak znienacka;
    2. "zaproszenie" zrobiłeś publicznie (presja otoczenia - to działa odwrotnie);
    3. kiedyś swoimi czynami narażałeś swoją i swoich bliskich przyszłość (czego pewnie wtedy nie zauważyłeś) teraz narażasz nawet życie (Ukraina).

    Nie sądzisz że przez takie działania, "ktoś komu nie jesteś obojętny" odchodzi od zmysłów i zrobiła to co zrobiła? Czy będzie chciała dalej tak żyć - nie sądzę.

    Tak więc mamy co najmniej trzy powody na nie, to jest o co najmniej cztery powody za dużo!

    PS
    Max rodzina najważniejsza, dla niej należy zrezygnować że swojego ego!
    Mając rodzinę nie powinno być zasady - dla mnie czy dla ciebie lepiej, powinna być zasada dla NAS lepiej.
    Choć muszę powiedzieć że zauważam u Ciebie ważny pozytyw - w większym lub mniejszym stopniu przyjmujesz krytyczne uwagi!

    Mam nadzieję, że chodź od ważnej ci osoby otrzymasz email'a, SMS'a czy też telefon.

    Szczęśliwego Nowego Roku 2015 Tobie i Wszystkim czytającym.

    Pozdrawiam widmo




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonały post, mam nadzieje ze Max nie przyjmie tego negatywnie.

      Usuń
  5. Nie przyjmuje negatywnie , normalna krytyka jest konstruktywna ale taka ktora skierowana jest na jatrzenie i sianie niepotrzebnych podejrzen w szczegolnosci na ludzi
    ktorzy oddali serce i swoj czas nie jest , cos na zasadzie uwalic blotem a cos sie przykleji.
    Dzieki Widmo za zyczenia , moze sie tak z ostatnim punktem troche zgodze ale tez tak nie do konca. Nie bylo zadnej presji publicznej ani wydania kasy na ostatnia chwile. Zaproszenie jezeli mozna tak okreslic bylo przekazane juz dawno , specjalnie nie pisalem na tym blogu aby nie bylo tej wlasnie presji . Co byo wczesniej masz absolutnie racje nie zdawalem sobie sprawy dlatego do tego momentu ponosze konsekwencje i niestety nie dano mi szansy. Jednak teraz gdy przyjdzie mi wybrac tez bedzie inaczej tak jak mam napisane na jednej z moich kolszulek " I am second " a wiadomo kto jest number one. W zwiazkach chrescijanskich druga osoba doskonale rozumie i wspiera partnera , moze dlatego rozumiem teraz co mowia niektorzy czym grozi wiazanie sie z kim ze " Swiata "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy twoja żona i dzieci są nawrócone?

      Usuń
    2. Bądź dobrej myśli. Co prawda nie ma gwarancji mówiąc po ludzku ale wszystko co Bóg robi jest dobre bo On jest dobry. Często w rodzinie gdzie Bóg zacząl zbawienie On też je kończy. Jesteś przyczółkiem teraz i będziesz pod zmasowanym atakiem wroga tak jak pierwsza kompania na plaży Normandi w pierwszych minutach D-Day. Hold fast!

      Usuń
  6. wiem o tym i jestem gotowy na walke

    OdpowiedzUsuń