Translate

środa, 31 grudnia 2014

O Panie dziekuje Ci za Wszystko Czym mnie Obdarzyszw 2015, to Bedzie Dobry Rok

Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku , niech was Bóg Blogoslawi w tym Nowym i zawsze i wszedzie i nigdy nie traćcie nadzieji bo Pan jest wielki i ma zawsze plan a jego plan jest zawsze dobry , wystarczy mu zaufac. Rok temu o tej porze byłem w najgorszym miejscu jakim można sobie wyobrazic. Zamknięto za mną klucz i spisano na straty , nie licząc garstki wiernych przyjacioł. Miesiac temu widzialem straszne rzeczy ,wojne i łzy , płacz i smierc Dzisiaj to ja dostalem klucze do góralskiego królestwa. Spedzam Sylwestra sam ale jestem myslami z tymi co mi pomogli i zaufali. Telefonu nie odbieram zostal w potoku , niech tam lezy  Mam za to tutaj nowego przyjaciela, czworonożnego z ogonem , jutro mnie na kulig zaprosil Hej

2 komentarze:

  1. Dla nas wszystkich:

    "Teraz słowo do was, którzy mówicie: Dziś lub jutro udamy się do tego oto miasta, będziemy tam pracować przez rok, prowadzić handel i czerpać zyski. A przecież nawet nie wiecie, co wam przyniesie jutro. Czym jest wasze życie? Jesteście jak mgła, która pojawia się na chwilę, a następnie znika.

    Powinniście raczej mówić: Jeśli Pan pozwoli, to dożyjemy i zrobimy to lub owo. Wy tymczasem chełpicie się zarozumiale. Wszelka tego rodzaju chełpliwość jest niewłaściwa.Kto zatem wie, jak postępować szlachetnie, lecz tak nie postępuje, dopuszcza się grzechu."

    List Jakuba 4:13-17

    OdpowiedzUsuń
  2. Na cały rok i więcej:

    http://tinyurl.com/thebookofpsalms

    OdpowiedzUsuń