Translate

niedziela, 17 listopada 2013

"Jezus Uzdrawia Dziś" w moim przypadku w środy :)


No  i jak tu można być jeszcze sceptycznym i niedowiarkiem. W ubiegła sobote byłem na pogotowiu z moją stopą tak jak wspominałem parę postów wcześniej. Diagnoza lekarza to złamanie środstopia  i przewidywany czas rekonwalescencji 5 do 8 tygodni . Po miesiacu zalecana fizykoterapia. Wypuscili mnie  o kulach z mocnymi lekami na ból : Vicodin 300 mg i Ibuprofen 800 mg ze wskazaniem aby przez tydzień próbować nie dawać żadnego nacisku na chorą nogę. W środe udałem się do najlepszego specjalisty w każdej dziedzinie medycyny i nie tylko. Nie tylko dostałęm receptę , macie jej zdjęcie w poprzednim poście ale takżę szybką terapię , która postawiła mnie na nogi dosłownie na następny dzień. momentalnie odstawiłęm leki bo przestałęm odczuwać ból  Tu troche śmieszna sprawa bo zawsze śmieszyły mnie te tzw cudowne uzdrowienia o których słyszałem a i często widziałęm ale tylko na ekranie telewizji.

Więc jeszcze z pewnym niedowierzaniem też spróbowałem  sam a możę ta modlitwa w środe z nałożeniem rąk i prośbą o zdrowie coś zdziałąla ? No i jak widać  na załaczonych obrazkach chciało by się powiedziec voila . 
Co prawda odczuwam jeszcze jakis ból ale takie coś nie jest wytłumaczalne dla laika. Każde uzdrowienie jest niczym nieskrępowanym darem łaski i wymaga głebszego rozeznania. Uzdrowienia są czymś niejako " przy okazji" tak jak w moim przypadku. Potwierdzają one moc Ewangelii powoduja wzmocnienie wiary , ale to komu i kiedy są udzielane , jest sprawą woli Bożej i marny byłby to chrześciajnin który swoją wiernośc Bogu uzależniałby tylko od tego napisał Cezary Sękalski i nie trudno mi się z tym niezgodzić.My jednak wiemy , że z Bogiem wszystko jest możliwe  a kto nie wierzy zapraszam w następny czwartek do LA Fitness na Zumbe. Tytuł to tego postu zaczerpnołem z ksiażki O. Remigiusza Recława SJ  "Jezus Uzdrawia Dziś"


Wiadomość od  Szefa z Góry " Pedałuj szybciej"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz