Translate

niedziela, 17 listopada 2013

Rośnie Nowy Spielberg

Red is ON czyli na wizji
Od dawna wideofilmowanie jest takim moim hobby , chodz nigdy w gruncie rzeczy nie miałem czasu na realizacje tego dosyć drogiego i czasochłonnego hobby. Zawsze miałem silne postanowienie , zeby w koncu zająć się tym bardziej może skończyć z amatorskimi nagraniami a zdobyć w miare fachową wiedzę aby może kiedyś to wykorzystać. Niestety zawsze konczyło się to tylko na postanowieniach no bo zawsze coś wypadło albo wychodził brak silnej woli. Musicie wiedzieć ,ze nagrywanie to nie tak jak zdjęcia , gdzie można sobie pstryknąc wcoś w pól godziny a potem popracować w photoshopie i poprawić swoje błedy lub ewentualnie odpowiedni program sam je skoryguje. Tutaj wszystko odbywa się w tym samym czasie co nagrywana scena i także obrobka trwa dokładnie tyle samo jak nie dłuzej czasami. Jednak teraz, już jako nowonarodzony oraz zmuszony sytuacja życiową postanowiłem zabrać się za to na poważnie. Postanowiłem zainwestować w siebie czyli udoskonalić mój warsztat. Jednakże okazało się to dosyć kosztownym przedsiewzieciem. Ale i tu Boska opatrzność zadziałała i to dość szybko.
 Po jednym z niedzielnych uwielbień rozmawiając w naszym polskim kąciku zwierzyłem się nowo spotkanemu znajomemu ,że bardzo inetersuje sie video produkcjami a sprzet i cale studio w Kosciele wygląda imponująco. Okazało się ,że Darek jest operatorem jednych z kamer i szybko zapoznał mnie z operatorem studia.Takze od niedzieli połaczyłęm parę rzeczy naraz : jestem operatorem kamery numer 3, pomagam czynnie przy niedzielnych uwielbieniach a jednocześnie nabieram odpowiedniej wiedzy i techniki jakiej nie udało by mi się zdobyć w taki fajny i pożyteczny sposob. Jedyny mały szkopuł to,że nie mogę skupić się na kazaniu ale może to tylko na począteku . A jak narazie to brzmi mi w słuchawkach " Camera number 3 give me a cowboy shot and more lights "


Dodam jeszcze ,ze to pewnej inspiracji aby udoskonalić mój warsztat i nagrać film dokumentalny z jedynym żyjącym w Stanach kawalerem orderu Virituti Military Emilem Kornackim  była Pani Anna Ferenc , znana  współczesna polska rezyserka, scenarzystka filmowa i dziennikarka , autorka reportaży telewizyjnych i filmów dokumentalnych. 
Z Anna Ferenc i Emilem Kornackim 

                                






3 komentarze:

  1. Wierzę, że jeszcze Pan Bóg pomoże Ci w rozwijaniu Twojej zdolności... Mnie np. wyleczył z kompleksów odnośnie mojego głosu, gdy zaczęłam czytać Psalmy w czasie nabożeństwa.
    Dziękuję za wizytę u mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zim
    A gdybyś czytała Psalmy poza nabożeństwem to kompleksy by pozostały?
    Co więc jest ważniejsze nabożeństwo czy Księga Psalmów ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy,
    Nie rozumiem w ogóle pytania. Wierzę, że Pan Bóg posługuje się różnymi sposobami, by nas budować, a kompleksy zbudowaniu na pewno nie służą. To tak jak z uzdrowieniem - On może tego dokonać w cudowny sposób, mocą Ducha Świętego, ale może też posłużyć się np. chirurgiem albo zastrzykiem. W moim przypadku wyleczenie z kompleksów nastąpiło poprzez służbę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń