Translate

piątek, 15 listopada 2013

What To Do ,When You Don`t Know What To Do

Co Zrobic , Kiedy Nie Wiemy Co zrobic?



Parę dni temu mialem wlaśnie taki dylemat związany z moim życiem prywatnym . Jak to zwykle bywa w moim życiu wszystko spada mi na głowe w tym samym czasie i w najmniej spodziewanym momencie ale chyba nie mnie jednemu. Wszystko się zaczelo od własnie tego blogu , jak widzicie ma nowy adres ale  otym pózniej. Pisałem tu  także dla  trochę dla kogoś  o którym myślalem ,że zależy mu na mnie i mieć trochę  taki wirtualny kontakt . Co się jedna okazało ta osoba nawet  tu nie wpadła , pewien przekaz upadł lecz bardziej można powiedzięć został poprostu olany. Okazało się natomiast ,że przekaz doszedł do zupełnie innej osoby z którą byłem zwiazany przez wiele lat i do moich córek. Został dosyć nie sympatycznie przyjęty ale nie mam się co dziwić , mogło się zrobić przykro. Do tego moje video nagrane do wyrażenia stanu moich emocji przez osobę do której było skierowane odebrane było jako sesja zdjęciowa do której dobrano niewłasciwy makijaż. Prawdziwy przekaz zaginoł w poszukiwaniu przyziemnych wartości . 
. Najgorsze z tego wszystkiego jest to ,że za  moje dobre intencje przekazania moich myśli i uczuć  zostałem przez jedną osobę ogromnie  skrzywdzony a moja miłosć  została odrzucona A ja jednocześnie nieświadomie skrzywdziłem zupełnie niewinnych ludzi. Popsuło to trochę plany naprawienia moich wszystkich skomplikowanych  relacji  , wykonania  takiego  rachuneku  sumienia i byća  z nim w porzadku . Mam nadzieje , że nie wszystko stracone i bede mogł jeszcze naprawić moje błedy  . W miedzy czasie dla wszystkich zostalem wrogiem numer jeden. W ciągu jednego dnia , zostałem skonczoną beznadzieją , złym i nielojalnym gnojem  tylko za to ,ze nie wstydziłem się swoich uczuć , pomimo tego ,że wszyscy mnie ostrzegali ,ze dla tej osoby są warte zero , nada ,czyli nic . A to wszystko na dodatek innych moich problemów które się ciągną za mną . Wszystko to spadło jak grom  z nieba i co było zrobić , kiedy nie wiedziałem co  zrobić

I znowu nazwe to  " dziwny zbieg okoliczności " odpowiedż znalazła się tego samego dnia  gdy udałem się na środowe spotkanie biblijne. Dostałem kartkę w łape a tam napisane   What To Do ,When You Don`t Know What To Do .  Niemożliwe ?

Odpowiedzi trzeba szukać w 2 Ksiedze Kronik   rozdział 20   Moabici i Ammonici, wtargnęli, aby walczyć przeciw Jozafatow. Wtedy przerażony Jozafat zwrócił się o pomoc  do Pana. I  duch Pański spoczął na Jachazjelu który powiedział jego ustami : Nie bójcie się i nie lękajcie tego wielkiego mnóstwa, albowiem nie wy będziecie walczyć, lecz Bóg.  Nie bójcie się i nie lękajcie! Jutro wyruszcie im na spotkanie, a Pan będzie z wami , Zaufajcie Panu, Bogu waszemu, a ostaniecie się, zaufajcie Jego prorokom, a będzie się wam powodziło . 
Czyż nie jest tak w życiu gdy spadają na nas wyzwania i nie wiemy co zrobić? Czy nie najlepszym wyjsciem jest wtedy zaufać Panu?
Czy jasno z przekazu nie wynika ,że nie mamy się lękać  i mamy zaufać  a będzie nam się powodziło?
Co Zrobic , Gdy Nie Wiemy Co Zrobic ? 
Pierwsza odpowiedz to  " Módl się " , poproś Boga o pomoc  a będzie z tobą 
Druga odpowiedz to " szukaj  swieżego namaszczenia duchem bożym"
Odpowiedz trzecia :  Pamietaj " Ta walka jest nie Twoja , ale należy teraz do Boga
Jezeli wszystko to spelnimy to nie musimy sie obawiać o koncowy wynik  jak to było na koncy fajnie powiedziane " My God is Taking  Care His Property " 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz