Translate

niedziela, 3 listopada 2013

Ludzie , ktorzy staneli na mojej drodze part 1 Kevin

Kevin jego żona Jenny i Ja


Z Kevinem poznalismy sie podczas  " studiów " na  MCJ College . Było to pierwsza osoba postawiona na mojej drodze , na mojej  drodze nowego życia. Mogę go śmialo nazwać mój pierwszy profesor. Zanim jednak Kevin otrzymał tytuł profesora nadzwyczajnego też przeszedł swoją droge , niestety nie mogę o tym w pełni napisać bo jest w tym dużo prywatnych wspomnien i nie każdy mógłby to własciwie odebrać nie znajac go osobiście. Tutaj nasuwa mi się taka myśl  , że nie można oceniać człowieka jak wygłada i w jakim miejscu życia znajduje się w danej chwili  lecz wlaśnie tutaj pasuje cytat z bilbli po owocach ich czynów poznacie ich . Mam nadzieje , że wlaśnie ja też zaliczym się to tych dobrych owoców jego czynów. Zresztą jak on skromnie stwierdził on był tylko narzędziem w rękach Pana. Musiał być  chyba dobrym rzemieślnikiem aby zrobić coś z takim trudnym kawałkiem materiału jak ja. Tak aby go trochę przestawić to jest on muzykiem rockowym , poetą , kontraktorem  zajmuję się rekonstrukcją starych mebli , piszę slowa do piosenek i jest też dekoratorem wnętrz a od niedawna Ewangelistą , no i zapomniałbym doskonałym kucharzem i jak to się mówi inventorem jak twierdzi jego żona najlepszej na świecie Salsy , wkrótce w sprzedaży w sklepach w Stanie Michigan w co głeboko wierze.

Kevin , Peter Chojnacki and Jenny


Kevina na swej drodze spotkałem w tym samym dniu kiedy urodziłem się na nowo , więc można powiedzieć , że odbierał mój poród. Poznaliśmy się na spacerze , jeżeli można tak to nazwać w zaistniałych okolicznosciach. Zaczeło się trochę o polityce , potem o histori  i zaraz czuć było ,że pomimo róznic kulturowych coś nas łaczy. Wieczorem już wiedzieliśmy co , on też był nowo narodzony , tylko z wiekszym stażem i ogromem wiadomości . Takim , że gdy dyskutował z niektorymi kaznodziejami ci wręcz bali się wchodziż w dyskusje. Zaraz też wpadliśmy aby zrobić nasze blokowe bible study. Na poczatku było nas 8 osób a potem zostało tylko trzech. Ale za to jakie to były dyskusje , z cała pewnościa Szymon Hołownia jakby nas słyszał zaprosił by nas do programu Religia. Podczas naszych wieczorów biblijnych gdy studiując biblie i popijajac kupioną kawą za dwie paczki zupy w proszku , na marginesie dodam to tej pory tak smacznej kawy nie piłem  , doświadczaliśmy obecności Ducha Świetego. Podczas czytania bibli  gdy potrzebowaliśmy jakiś werset Bibila dokładnie otwierala się na danej stronie.

Dzisiaj spotkaliśmy się poraz pierwszy po ukonczeniu naszego Uniwersytetu , zresztą musze przyznać dośc kosztownego. Poznałem tez zone mojego przyjaciela uroczą Jenny. Tu muszę się podzielić pewna historią jak Bog może w swój sposób zadziałac i niech to będzie dla mnie też motywacja że w moim przypadku też tak zadziała , chodz Jenny ma na ten temat inne zdanie. Dwa lata temu Kevin wracał z pracy i zobaczył Jenny wracajacą z zakupów. Usłyszał  głos " zatrzymaj się , musisz z nią porozmawiać , to będzie twoja żona " zawrocił swojego vana i tak zrobił. Na pierwszej randce oświadczył swojej wybrance , żę jest tak troche pozytywnie zakrecony na punkcie religji, Jenn odpowiedziała mu nie martw się jestem córka Pastora.
ślub wzieli też jak przystało na szalonego muzyka , weszli do Koscioła w Detroit i porpsili o ślub , w ten sam dzień w murzynskiej dzielincy w Detroit wzieli Slub  i to tej pory trwa ich podroż poślubna. To jest zycie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz