Translate

czwartek, 28 listopada 2013

Telefony Telefony Gdzie Dzwonić Mam


Telefony telefony
gdzie dzwonić mam
jaki numer mam wykręcić
do kogo z was


Tak kiedyś śpiewał nieodżałowany Grzegorz Ciechowski . A ja dzisiaj w dzień    Świeta  Thanksgiving postanowiłem rozstać się zmoim telefonem na parę dni. Wiem ,że będzie to niezwykle trudne bo bardzo przywykliśmy do siebie i może aż za bardzo . Domyślam się ,że gdy się znowu spotkamy za pare dni bedzie miał mi dużo do powiedzenia ale sprobuje życ bez niego przez chwile. Co miałem sobie ustawić to ustawiłem , może przezyje , chrust mam więc moge wyslać jakies znaki do Indian aby mi może jakiegoś indyka sprezentowali  , bądz co bądż to przecież imigrant tu jestem w. Stacjonarnego nie mam ale myśle , że się uda , przecież w stanie wojennym też ich nie było a ludzie doskonale się komunikowali. Podobno nawet wtedy smsów  nie było ? Wręcz niewiarygodne aby było prawdziwe , to jak ludzie wiedzieli wtedy , która jest godzina albo jaka bedzie pogoda, stan konta  a o wynikach sportowych już nie wspomne. Zresztą to chyba było niemożliwe bo jakby mogli się przemieszczać bez nawigacji. 
Czemu to robie , bo wydaje mi  się ,że jestem uzależniony  od informacji . Mam pewien syndrom ,  że coś mnie ominie . Obserwuje u siebie trudności ze skupieniem uwagi na jednej rzeczy przez dłuzszy czas. Ciagłe  sprawdzanie emaili , wszystko można załatwić smsem  i wtedy nawet buzi otwierać nie trzeba. Każdy cię znajdzie , GPS  z lokalizacją co to paru metrów , do tego jeszcze  facebook , foursquare, twiter , evernote , bum synchronizacja ,  wszedzie kody kreskowe ,wyłaczysz telefon a on i tak działa, zeskenuj to otrzymasz  wiecej informacji ( tylko ,ze i o tobie też się coś dowiemy) Czy wiedziecie , żę niektóre sieci sklepowe wtstawiają chip w swoje towary , tak , że kiedy klient do nich wraca  sprzedawca już ma informacje na jego temat , pewnie telefon też ma podobne własciwości , choć nie zdajemy sobie z tego sprawy . Permanentna inwigilacja prawie jak w ksiązce Orwella Rok 1984

 

. Do tego dochodzi ten ciagły strach , że sie gdzies go zgubi , zostawi a przecież to już nie mały wydatek . Niektórzy twierdzą ,że dzięki telefonom jesteśmy bliżej innych ? Ale czy na pewno ? Tym razem , możę sie uda dłuzej i nie spróbuje się oszukać zamiennikiem w postaci tableta  a nuż wyjdzie mi to na zdrowie tak te  dni bez tej eletronicznej smyczy.

kto wydzwoni kto wykręci
w końcu numer mój
kto zadzwoni kto zadzwoni
tutaj do mnie

telefony w mojej głowie wciąż
telefony w mojej głowie wciąż
telefony w mojej głowie wciąż
telefony..


2 komentarze:

  1. Hej Max
    Możesz coś napisać na temat swojej nowej wiary?
    Co cię skłoniło do zmiany wyznania?
    Co nowego, innego daje Tobie nowe wyznanie?
    Jakie są wymagania dla nowych członków?
    Jakie jest uzasadnienie Biblijne?
    Etc.
    Pewnie nie tylko ja chcę wiedzieć coś więcej.
    A może to jest tajemnica i nie miejsce na wyznania tego typu?
    Piszesz teraz o zostawieniu telefonu - mediów na jakiś czas czy to ze względów religijnych?
    Amisze rezygnują z techniki w swoim życiu a Ty jak to widzisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zrobie to wkrótce w nowym watku .
    Zostawienie telefonu , mediów nic nie ma wspólego z religią ale o Amiszach też mam zamiar coś napisać , spędziłęm z nimi pare dni tego lata

    OdpowiedzUsuń